29 december 2008

Morgonpromenad på Lögdeälv







Båda bilderna visar hur högt solen står vid 10 tiden på morgonen.




Bilden är tagen på samma ställe men inte mot solen.
Järnkonstruktionerna är lämningar från en båtbrygga sedan
länge tillbaka.




Växterna är fina året runt.



Brospannet närmast är botniabanan




Grafittimålning under bron




Kommer du snart frågar min man.

Räven har lämnat sina spår på isen, bland rådjur och bäverspår.
Skoterspåret blir bra att gå på när snön blir för lös.



Ni som har varit in och tittat tidigare på min blogg och skrivit kommentarer
till detta inlägg undrar säkert vart de tagit vägen. Jag har gjort en ändring
på inlägget och lagt till fler bilder. Det blev något fel på Bloggen så jag tog bort
allt så det är därför inga kommentarer finns kvar. (Synd)
Alltså vi gick en tidig promenad igår läs Söndag uppför Lögdeälv.
Jag får lite dåligt samvete när jag äter så mycket gott och vågen visar
lite förmycket så det är bara att jobba bort det som jag lagt på mig.
Men det är ju jätteskönt att komma hem sedan efter en långpromenad.



















7 kommentarer :

  1. Hi, Gunilla, fabulous pictures. Have a very happy new year

    SvaraRadera
  2. Lögde älv?
    UNDRAR OM JAG HAR KÖPT nÄTTING, FISKAD VID DENNA ÄLVS MYNNING?
    vAD TROR DU?
    Vi åker i alla fall över där på väg till Umeå, men är det inte öppet vatten där, oftast?
    Maud

    SvaraRadera
  3. Fina bilder!..kan väll aldrig tänka mig att julmaten fastnar på dig som är så smärt :) Hoppas julen varit bra! Nyårsaftonskvällen ska jag fira på jobbet så det blir inte så mycket till firande för oss. Gott Nytt år på er!
    Kram Ellenor m. Familj

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder! Önskar dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Nydelige bilder.
    Ha et riktig Godt Nytt hageår.

    SvaraRadera
  6. Otroligt vackra bilder. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. Your photos are really nice. I went over a number of your postings and those here today are great. Hope to be back. Jack

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62