22 december 2008

Vit Jul White Christmas




Hoppas på en Vit JUL i år.

3 kommentarer :

  1. Åh, så mysigt med all snö! Det är väldigt sällsynt här nere i Skåne. Önskar dig en alldeles underbar God Jul & Gott Nytt År!
    Liv

    SvaraRadera
  2. You do have a lot of snow! The white lights on the tree are almost hidden--but look pretty as they glow under all that snow! Merry Christmas to you! Jan

    SvaraRadera
  3. Ohh vad jag vill ha viner så att jag kunde åka spark. Det har jag inte gjort sedan jag var liten.
    Hoppas att julen varit bra och önskar dig ett riktigkt Gott Nytt År
    Kram
    Annika

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62