26 januari 2009

Whitout words // Utan ord





Fler bidrag

11 kommentarer :

  1. Det ser ut som vintern kom oväntat, eller så försöker du locka fram vår och sommar. Vi får se hur det går, jag tror att du kommer att lyckas.
    Varma hälsningar
    Helen

    SvaraRadera
  2. det såg nästan lite ledsamt ut det där.... men för även tankarna till vad som komma skall ;)

    SvaraRadera
  3. Lite kallt att sitta där ute i skogen. Men det kommer bättre varmare tider!

    SvaraRadera
  4. En väntan på våren :)
    bra bild som säger mycket
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. Hihi, nån som glömt städa innan vintern! Fast det är ju skönt med en sittplats i vintersolen också förstås! Var den nu är.......solen alltså!

    SvaraRadera
  6. Ser kallt ut;) Men blir nog en härlig avkopplingsplats i sommar.

    SvaraRadera
  7. Nej tack, det ser inte inbjudande ut...kan du inte ta ett kort i sommar och posta det. Skulle vara kul och se skillnaden/ mvh Tyra

    SvaraRadera
  8. Kvarglömd sommar! Kanske funkar att använda när den kommer igen.

    SvaraRadera
  9. Ja där kan man ju sitt... fast till sommaren. Blev lite full i skratt när jag såg bilden.
    Ha det gott
    annika

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62