2 februari 2009

Computer error no pictures // Dator fel.

Nu har min dator gått sönder , så nu får vi vänta på en ny. Men jag kan inte lägga in några bilder, dom finns inte på denna dator. Nu har jag tid att titta in hos er alla otroligt trevliga bloggare över hela världen och lämna kommentarer. Och hitta nya bloggar ni är ju fantastiska som kommer på alla inlägg. Jag får passa på att Tacka er för alla värmande kommentarer Men jag hoppas att det inte dröjer så länge innan jag är igång igen. .

Gunnel Carlsson har fått Ulla Molin priset. Gå in på sidanhttp://www.tradgardsriket.se/

20 kommentarer :

  1. oh så jobbigt:( det är inget roligt när datorn går sönder,hoppas att du får en annan fort
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Tråkigt!! Jag vet hur det känns. Våran har pajat två gånger. Alla kort försvann med den. Nu har jag lärt mig läxan att bränna ner korten på skiva.
    Hoppas du snart är tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Vilken katastrof!! Inte kul att bli utan dator. Jag ska försöka få mamma till att börja blogga så du kan ju titta in till henne nån gång. www.lillsandsjon.blogg.se

    Kram
    Ellenor

    SvaraRadera
  4. Oj oj vad tråkigt!
    vi väntar och hoppas att det ordnar sig på bästa sätt.
    Annika

    SvaraRadera
  5. Allt kan hända i datatider till och med det sämsta.
    Jag tog fram min externa hårddisk och förde över mina bilder.
    Ut i fall att.....
    Brukar slarva ibland.
    Ann

    SvaraRadera
  6. Usch så tråkigt! Jag känner mig ganska beroende av datorn så det skulle vara en katastrof...nästan. Nåja, livet skulle bli lite tråkigare iaf.Hoppas det ordnar sig snabbt!
    Ett bra val till Ulla Mohlinpriset!Det är hon verkligen värd!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. I hope you get your computer sorted soon. We rely on them for so much.

    It must be very frustrating not having access to your photos.

    Thank you for faving PICTURES JUST PICTURES on Blotanical, Gunilla. I'm so pleased you like it.

    Lucy Corrander

    SvaraRadera
  8. Inte kul när datorn går sönder man är nog för beroende av den. Hoppas det ordnar sig snart.
    Väntar på att få gå på föreläsning med Gunnel Carlsson när hon kommer hitåt den 19.2. Ha det bra

    SvaraRadera
  9. Trist med datorstrul! Hoppas du kommer igång med en ny dator snart. :) Kram Karin

    SvaraRadera
  10. Vilken tur för dig som får en ny dator även om det är besvärligt just nu! Snart är du igång igen och det är så fantastiskt roligt att ha fått lära "känna" dig!
    Tack för alla fina kommentarer.

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  11. Vad tråkigt det är när datorerna krånglar eller är trasiga.//Britt

    SvaraRadera
  12. How frustrating. But as you say, it gives you time to have a look around in the blog world.

    SvaraRadera
  13. aj aj aj

    inte alls kul

    min beter sig mycket märkligt åt... borde kanske förberede mig och lägga över bilderna på en, ja en sån...

    Hoppas det ordnar sig snart för dig.

    SvaraRadera
  14. Usch... så himla jobbigt.. vet hur det kan vara. Idag när jag kom hem stod datorn på och gick i fläkten.. tittade undrande på den och så klickade jag upp skärmen, VIRUS.. stod det nån mask som inte virusprgrammet kunde ta, håller på o laddar ner nånting nu som ska hjälpa så jag tog sambons dator.. hmm.. min lille vän är krasslig..=). Ha en skön kväll.. Monica

    SvaraRadera
  15. Tack för titten på min blogg :-)
    Trist med datorkrångel, men det ordnar sig säkert!
    Hoppas du hade back-up på något sätt...
    /Ingela

    SvaraRadera
  16. Gunilla!
    Jag täcker endast botten så att alla dräneringshål blir täckta av odlingsväv.

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Det var ju tråkigt att höra. Hoppas att det löser sig.
    Nu ska jag titta runt lite inne hos dig.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  18. It is so frustrating when our electronics stop working, isn't it. We all depend on them for so much. I hope you'll get it fixed soon, Gunilla!

    SvaraRadera
  19. Trist med datorstrul, jag laddar ner alla bilder jag "tvunget vill behålla"
    till en extern hårddisk.
    Den koppla jag inte till datorn jag gå ut på nätet med. Det lärde jag mig efter en total crash där flera års bilder försvann.
    Tur att jag hade åtminståne printade favoriter.
    Hoppas du få snart en ny eller den andre lagad.
    Petra

    SvaraRadera
  20. Tråkigt med sjuk dator, jah har numera alltid mina bilder i en separat liten hårddisk..

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62