5 februari 2009

Jag håller nog på att få abstinens. Men tur är väl alla ni supertrevliga som är inne hos mig och lämnar kommentarer. Jag har tömt den trasiga datorn på allt. En extern hårddisk , men det tar lite tid att få allt på plats. Det som gör mig lite frustrerad är att den trasiga datorn inte är hämtad ännu. Så det dröjer ju innan det kommer en ny.Jag tar lite nya bilder under tiden men minneskortet på kameran börjar ochså bli lite fullt.Tur att det går att radera och ta bort det som inte blir bra. Tack för att ni finns.
Kramar
Gunilla


19 kommentarer :

  1. Du för välkomma och låna min dator och flyta över korten

    SvaraRadera
  2. Jag är totaltvärdelös på datorer...
    Hoppas det löser sig snabbt för dig!

    SvaraRadera
  3. Oh så jobbigt det måste vara att få vänta på sin dator .. jag skulle nog ha blivit knäpp .....ja allså ..mer än vanligt menar jag :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas det löser sig med datorn. Inge kul när det strular.
    Sant - hellre snö än ishalka. Fast det vore inte så dumt med vår ;)
    Ha en fin dag oh lycka till :)

    SvaraRadera
  5. Men den som väntar på något gott.... ;)

    SvaraRadera
  6. Jag bet det är jätte jobbigt med dator haveri.
    Vi väntar.
    Annika

    SvaraRadera
  7. Hoppas att det inte tar alltför lång tid, för visst kan man få lite abstinens :)
    Ha det bra så länge.

    ♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  8. När det blir något fel på datorn blir man helt ställd, man har ingen aning om vad man skall göra.Då är det tur om det finns någon i sin närhet som är expert.Jag ser fram mot nya bilder.
    Trevlig helg/ Helen

    SvaraRadera
  9. Tänk så roligt för dig när den nya anländer - men jag säger som di andra - du får gärna komma och låna min...;))!...under tiden...!

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  10. Ja vilken förlust att inte ha en dator...det är inte klokt egentligen vad beroende jag är av den. Hoppas det ordnar sig snart för dig!
    Du får ha en skön helg trots datorkrångel och trots vädret också...
    Åskan hänger i luften här, snart smäller det till.
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  11. Oj ja vad man är beroende av datorn. Man kan lätt få abstinens, har känt av det nu när jag inte har orkat fram till datorn.
    Hoppas att det löser sig snart.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Tänk, så fort man blir beroende av en dator.
    För några år sedan visste jag inte hur man använde den.
    Lycka till med den nya.
    Ann

    SvaraRadera
  13. Visst är det irriterande när datorerna strejkar?! Jag har precis fått tillbaka min laptop och stoppar nu in allt jag vill ha tillbaks =) Ha det så bra =)

    SvaraRadera
  14. Gud vad jobbigt och stressigt innan man får igång allt på datorn igen. Teknik ska vara som bilar, det ska bara funka, det tar för mycket energi annars.

    Här är det också kallt, elementen är glödheta, undrar när det ger sig för denna gång.

    Dags att sova, god natt!
    Ingela

    SvaraRadera
  15. Hej Gunilla!
    Tack för titten hos mig!
    Kommer inte ihåg, så här på rak arm vad pionen hette. Men det är en doftpion, iallafall. Kan ta reda på namnet vid senare tillfälle :)

    Go fortsättning på helgen!
    // Hanna

    SvaraRadera
  16. Vet du daglijor vill gärna stå soligt. Inte för djupt. Rothalsen måste ligga i ytan.
    Linda

    SvaraRadera
  17. Hi Gunilla~

    Good luck with the new computer! I hope you don't have to wait too long.
    Karrita

    SvaraRadera
  18. Jättetrevliga bilder, fint urval av växter, jag har tillbringat lång tid i Umeå, så jag vet vad som inte går... Längtade efter mycket, men det finns ju faktiskt sådant som går bra!

    //Soldanella

    SvaraRadera
  19. (idag är minneskorten ganska billiga,
    man kan köpa USB-minne också)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62