25 februari 2009

My first blog Award

Tänk att jag har fått min första Award av supersnälla Mari som har bloggen Tekla Maräng en Livsnjutarblogg.


Jag känner mig verkligen hedrad och är jätte glad för utmärkelsen.


Jag skulle vilja ge den till Marie som har bloggen Heimdal
Helen som har Länninge trädgård &design
Annika som har bloggen Naturliga Ting
Ellenor som har bloggen L-ann
Anette Som har bloggen Mitt hörn av världen
Ingela som har bloggen Träd Gård en
bloggen Vid bergets fot
bloggen My Eden
Bea som har bloggen Daggdroppen

Mari som har bloggen Hjärtat mitt

Helen som har bloggen Gröna Funderingar
Bloggen Det lilla huset i skogen
Mimmi som har bloggen Antikrundan
Jag skulle vilja ge till LindaLunda ochså









13 kommentarer :

  1. Eg vil gjerne ha awarden :)
    Tusen takk Gunilla :)

    Koseleg å ha kontakt med deg og bli litt kjent med deg :)

    Klem :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden! Visst är det kul att få uppskattning? =)
    /Helen

    SvaraRadera
  3. Men vad kul att jag var först att ge dig en utmärkelse för den är du verkligen värd.
    Åh kan du sätta upp ripsvävar, vad härligt, jag har bara hjälpt till en gång att sätta upp ripsväv så jag behöver klart mer tid för att lära mig det. tycker också att det är så skönt att dom ligger still på bordet.
    Kram Marie:)

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award och Tack snälla för min:-) /Anette

    SvaraRadera
  5. Tack, så himla gulligt av dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. hej, Mimmi från antikrundan hälsar att hon har svårt att komma in på din sida just nu.. men hon tackar jätte mycket för awarden som hon fick.

    jag säger också grattis till din första award, jätte kul.

    du har en fin blogg så jag förstår att du är värd en award. :-)

    ha en skön dag

    SvaraRadera
  7. Hej hej!
    Tuuusen tack för awarden!! Jag blev så himla glad...det är min första också, så den är speciell :)
    Men du...du har nåt strul med din sida. Jag kom inte in med min "vanliga" dator, endast med min Linux dator, som har Firefox. Jag tror bestämt du har en punkt för mycket efter din adress (i slutet, efter /)
    http://norrskenetstradgard.blogspot.com/.
    Min explorer 7 klagar åtminstone på det.


    Hoppas du får det fixat!

    SvaraRadera
  8. Hoppas den ny datorn fungerar bra nu . Grattis till din(1)award mamma

    SvaraRadera
  9. Hoppas den ny datorn fungerar bra nu . Grattis till din(1)award mamma

    SvaraRadera
  10. Tack för awarden!
    Det var svårt att hitta den bara - din sida brakar ihop hela tiden när jag försöker öppna den i Explorer, och i Safari och Firefox funkar det även om det kommer upp en massa felmeddelanden.
    Vet du vad det kan vara för fel? Det händer bara på din sida (även via Blotanical).

    Jag är iaf jätteglad för awarden, och grattis till dig att du fick den också!
    Ha en fortsatt bra helg.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  11. Hej och tack för awarden! Jag har problem med att läsa din blogg, precis som HelenJ säger. Vad kan det bero på tror du? Hoppas att allt är bra med er! Här är det som vanligt.
    Kram Ellenor

    SvaraRadera
  12. Yippieeee!!! Jag blev inte utkastad !!!
    Och ser att jag fått en utmärkelse!!!
    TACK!!!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62