18 februari 2009

Small signs of life from me / :o)


Ett litet livstecken från mig. Den trasiga datorn är hämtad för en vecka sedan. Nu är det bara att vänta på den nya, hur länge vet jag inte. Men den nya datorn har ett nytt system så då gäller det att kunna lära sig det ochså jag är inget snille på att använda dator. Men huvudsaken är att jag kan lägga in bilder från kameran Och skriva några rader så är det okey för mig.


Den dator jag har nu är en gammal uråldrig sak som hakar upp sig när som helst, ovh jag ser bara halva min bloggsida. Men inne hos er kan jag kika och lämna kommentarer, så jag vet vad ni håller på med:o)




Tack för alla goa kommentarer, jag känner att jag inte är bortglömd.




Ha det gott //Gunilla

18 kommentarer :

  1. Datastrul är aldrig kul! (se där fick till ett litet rim...)
    Hoppas det löser sig bra med den nya. /Anette

    SvaraRadera
  2. Roligt att se att du är här :)

    SvaraRadera
  3. Krångel med dator och -haveri är aldrig roligt :) Men vi finns här tills du kan göra dina bildinlägg ;)
    Ha en trevlig fortsättning på agen! /Bea

    SvaraRadera
  4. Gunilla, vi glömmer dig inte.
    Vi väntar och snart är du igång igen.
    Ann

    SvaraRadera
  5. Eg føler sterkt med deg. Eg var utan data i over ein månad, det var ikkje kjekt ;(

    Håpar at du snart har ein ny på plass .)

    Klem :)

    SvaraRadera
  6. Sorry to hear that you're still having computer problems, but good that you can still see other blogs - you won't feel totally cut off!

    SvaraRadera
  7. Ja du, tekniken är svår! Avskyr alla förändringar. Oftast när jag just lärt mig hur man gör. Lycka till!

    SvaraRadera
  8. Det är så trist när det inte fungerar...man har ju så mycket nytta av datorn. Vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan min;)
    Du klarar säkert av den nya när den kommer.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  9. Ja det är inte kul när datorerna strular. Jag är också nöjd om jag kan få in bilder och få till en liten text då och då. Ha det bra//Britt

    SvaraRadera
  10. Stackars Gunilla, eländes elände!

    Jag önskar dej min vän en riktigt trevligt trots PC strul


    mvh Tyra

    SvaraRadera
  11. Vad bra att du har koll på oss.
    Blir alltid glad när du tittar in.
    Vi väntar tålmodigt.
    Det skall bli så kul under året och jämnföra när din pioner blommar tex för då är våra över för längesedan. Vet jag såg det på någon blogg förra året och tyckte det va så läckert.
    Du har ju lite fina pioner vill jag minnas - eller?

    Ha det gott och tack för din fina kommentar.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  12. Eg har alle blomane i innlegget mitt i hagen min utanom eine rosa, ho veks i svigermor sin hage.

    Godnattklem :)

    SvaraRadera
  13. Gunilla! Har du hör det här förr ;)!: Den som väntar på något....
    Vem vet. Du kanske blir en riktig datanörd med den nya...?

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  14. Hej Gunilla, jag tassar bara in för att önskar dig en trevlig söndag.
    Hoppas att datorn vill som den ska.
    Kram, Petra

    SvaraRadera
  15. Oj jag tycker verkligen synd om dig...hoppas du får din dator snart...men du kan ju passa på att försöka avvänja dig från det värsta blogg-beroendet :)
    Ha det gött!

    SvaraRadera
  16. Tack för din goa kommentar hos mig.
    Ja här snöar det också vilket inte tillhör vanligheterna, har faktiskt snöat sedan igår kväll.
    Det har blivit riktigt ljust och fint ute och vi har någon minus grad så det är riktigt trevligt.

    Datorstrul så tråkigt men vi finns och väntar på dig ska du se.
    Kram Marie:)

    SvaraRadera
  17. Takk for kommentarar hos meg :) Kjekt at du kan surfe rundt hos andre om du ikkje får lagt inn innlegg sjølv :)

    Ha ei fin veke :)

    SvaraRadera
  18. Så himla trist. Hoppas att det inte är alltför krångligt med den nya datorn, när du väl får den.
    Vem vet, det kanske rent av blir lättare :)
    Vilken underbar liten klematis du ska så. Har aldrig sett en så liten innan.
    Ha en bra vecka!

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62