8 mars 2009

Foto Triss /Contrast






Det är blommor från Clivia


11 kommentarer :

  1. Tjusig färgkontrast på den blomman! Ha en bra dag, nu MÅSTE jag göra mig färdig och åka och jobba *ler* /Anette

    SvaraRadera
  2. Roligt att du tittat in på min blogg, har tittat bakåt på dina fina bilder! Dagliljan står vackert i kontrast till ljuset i bakgrunden.

    SvaraRadera
  3. härligt vackra bilder alla tre!
    Ha en skön söndag! Kramis

    SvaraRadera
  4. Ett objekt jättevacker blomma i fina kontrastfärger. Amanda

    SvaraRadera
  5. Clivian är bara så underbar! Det är härligt att en så "gammal" blomma börjat bli populär igen.
    Fina bilder!
    Ha en skön söndag.
    Helen

    SvaraRadera
  6. Clivian är jättefin...vet du om att den har börjats säljas i gult också! Jag har dessutom "torskat in" på olika sorter av arten, C. gardenii (som jag tror är C.nobilis efter att ha sett blommningen.)

    SvaraRadera
  7. Jättefin blomma, härlig kontrast.

    Du får ha en skön söndag // Nettan

    SvaraRadera
  8. Ser ut som om blomman lyser alldeles själv. Häftigt!

    SvaraRadera
  9. 2 mars såg jag knopparna hos dig och nu ser vi blomman ur tre vinklar.

    Min mamma hade flera sådan i sitt stora rum.

    /MB

    SvaraRadera
  10. Blommor är alltid en höjdare och så tacksamt att fota.. din etta som lyser i skenet där.. kontrastrik och så vacker:-) Gillar..

    SvaraRadera
  11. Clivian är en härlig blomma tycker jag! Jag har en stor hemma i Sverige som sonen sköter om;). Hittills har den klarat sig...
    Vackra bilder av blomman, den översta gillar jag mest.
    Må så gott!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62