29 mars 2009

Loppisfynd


Dagens loppisfynd. Allt verkar kretsa runt trädgård numera. Jag köpte det som jag inte behöver i normala fall men det fick mig att tänka på sommar, blommor ,trädgård.
Den lilla cykeln tyckte jag kan komma till användning med en liten blomma därbak. Alltid passar den någonstans.
Och när jag fick se knopparna från gardinsstången så såg jag bara hur dom var placerade i en blomrabatt. Satta på järnstänger. När jag sa vad jag skulle göra med dom till säljaren så sa hon är du en sådan där ,trädgårdsmänniska ,för det skulle jag inte ha kommit på.
Så vi trädgårdsmänniskor är nog uppfinningsrika eller hur.

3 kommentarer :

  1. Vilken fiffig idé med gardinknopparna som trädgårdsdeko.
    Du är minsann uppfinningsrik ;O)
    Hälsningar, Petra

    SvaraRadera
  2. Ja nog e vi lite galen vi trädgårdstokingar-första gången jag satte ut en gardinstång som växtstöd höll grannen på att dåna-han ansåg mej färdig för dårhuset.. ;0)
    Ha det...Maria i Sennan

    SvaraRadera
  3. Som trädgårdsälskare blir man nog lite fnoskig - ögonen far runt i skallen på koll efter saker till trädgården!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62