8 mars 2009

Today´s Flowers










More flowers here



31 kommentarer :

  1. Beautiful flower pictures. I love the purple and white together.

    SvaraRadera
  2. Orchids are so pretty and you captured this one beautifully!

    SvaraRadera
  3. lovely orchids. They are always so delicate.

    SvaraRadera
  4. Lovely, lovely orchid! Excellent photo. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  5. To aldeles nydelige macro av en spesiell og vakker blomst! Det er noe med orkidèer man aldri kan se seg mett på!

    SvaraRadera
  6. Gorgeous and I love those little "antenna", IO wonderwhat kind of insects is supposed to be attracted by them

    SvaraRadera
  7. I love Orchids but have never had any success growing them
    thanks for sharing your flowers today

    SvaraRadera
  8. Beautiful Orchid photos.

    SvaraRadera
  9. Orchids are gorgious and I really love them!

    SvaraRadera
  10. Very nice pictures..
    Love both colours of your orchids!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  11. Exquisite photos of exquisite flowers.

    SvaraRadera
  12. Gunella: Those are beautiful orchids.

    SvaraRadera
  13. I love orchids,and what beautiful captures!Thanks for posting.

    SvaraRadera
  14. Orkideer är väldigt vackra.

    SvaraRadera
  15. Nydelege orkideer!

    Ha ei fin veke :)

    SvaraRadera
  16. Hej! Hittade just din blogg (vad roligt att du följer min!). Vilka underbart romantiska blommor du visar. De är väl orkidéer?

    SvaraRadera
  17. So exotic so lovely the orchid wins my attention always!

    SvaraRadera
  18. Orkidéer är verkligen vackra, och tacksamma!
    Kan man få för många :)
    Kul att se din sommar och vinterbild i förra inlägget. Tycker om vinterbilden, men just nu är det nog sommarbilden som tilltalar mig mest :)

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  19. I love the way you can see the texture in the petals, as well as the beautiful colours!

    SvaraRadera
  20. Hi Guilla

    Wonderful photos of marvelous flowers!
    Great post.
    Thanks for sharing!

    Luiz

    SvaraRadera
  21. Visst är de vackra orkidéerna!!
    Blomman som jag visade är en slags pipranka.Namn finns hos mig. Kanske kommer det några bilder till så småningom.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  22. Orchids are so beautiful. thanks for sharing. MB

    SvaraRadera
  23. Vilken härlig kontrast mellan sommar och vinter bilderna, faktiskt lika vackra...
    brudorkiden hittade jag blommandes nu när alla mina hantverkare springer ut och in och jag måste flytta snudd på allt.
    Kram Marie:)

    SvaraRadera
  24. Härlig blomma och oj så fin din nyanlagda rabatt från i somras är, jättefint med all sten! :o)
    Ha en härlig vecka,
    lydia
    http://www.lydiasgronafingrar.blogspot.com/

    SvaraRadera
  25. I väntan på vårtecken i rabatterna får man glädja sig åt inneblommor som t.ex. den du visar! Fint!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  26. Vilken underbar orkidé och fina bilder. :) Ha det gott!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62