11 mars 2009

Watery Wednesday



Frozen water, ice
More pictures you´ll find here

23 kommentarer :

  1. Looks like a ghost! :)
    Terrific shot!

    My Watery Wed. is on my photoblog: Carletta’s Captures</a

    SvaraRadera
  2. WOW! Det där var verkligen annorlunda (åtminstone för en skåning) Otroligt häftigt / gittan

    SvaraRadera
  3. Fascinating piece of Nature's artwork! Great shot!

    SvaraRadera
  4. oj oj .det kan man kalla en frusen bit:)

    Roligt att man kunde få ett kort på en sån bit och ha som minne sen:D
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. Frozen ice. Lovely! BTW, your orchids are beautiful, too! I love orchids.

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig bild på en frusen rörelse.. ha det gott..Monica

    SvaraRadera
  7. That is one impressive icicle!!!

    SvaraRadera
  8. The first thing I thought of when I saw this is that it looks like a ghost, just like Carletta said! It could be an angel, too...Great post. Enjoy the day

    SvaraRadera
  9. Vad kul att se hur du ser ut!!!
    Fin avatarbild Gunilla!
    Och Isen så klart!
    Linda

    SvaraRadera
  10. Kan tänka mig att det är ännu snyggare med lite sol lysande i isen.
    Kram;)

    SvaraRadera
  11. Excellent!!! Never thought about frozen water though.
    Have a wonderful week!

    SvaraRadera
  12. En sådan fin isskulptur, du behöver inte åka till Jokkasjärvi (antagligen felstavat). Ha det gott! /Ruben

    SvaraRadera
  13. Gunilla, replik till din kommentar.

    Skall jag hinna se vissa träd blomma första gången och förverkliga alla projekt jag har i huvudet så måste även jag bli 100 - minst;))!
    Fast jag kommer från släkten med 80 år som levnadslängd - så det gäller att vara på varje dag - längtar man bara hela tiden framåt så längtar man också - tja, du vet....?

    mvh, Anja

    SvaraRadera
  14. Häftigt. Ett vårtecken? Visst! Vad annat än värme kan få något sådant att hända.

    SvaraRadera
  15. Hej Gunilla!
    Va roligt att få se vem du är!
    Det är konstigt med bloggning, först vill man vara helt anomym, sedan börjar man tänja på gränserna. Jag har många gånger tänkt lägga ett "ansikte" på Min Eden, men jag är väl inte helt "mogen" för det ännu :)
    Ha det gött!

    SvaraRadera
  16. Vad läckert!
    Här snöar det idag.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  17. Så vackert, men kallt! ;o)
    Ja, det kommer nog en liten rapport från Annika Christensens föreläsning.
    Ha det så bra,
    Lydia

    SvaraRadera
  18. Åh en ängel... så vackert det ser ut.

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig isskulptur! Jag bara älskar dessa formationer som bildas av is och vatten :)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  20. Fint. Ha det bra//Britt

    SvaraRadera
  21. Tack för din kommentar hos mig, glad jag hittade hit och fick njuta av dina fina foton - du är verkligen duktig!

    Fortsatt trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62