12 maj 2009

Watery Wednesday


When I would take pictures of Frogspaw in our pond, so I got the sky and the trees too. At the upper left hand corner shows the fence that goes around our site.

När jag skulle ta bild på grodrommen så fick jag med träden och himmelen också.Uppe till höger i bild syns gärdsgården som vi har runt vår tomt.




Raindrops falling in our garden pond.
Det regnar i vår trädgårdsdamm



This photos are my contribution to Watery Wednesday


more pictures you´ll find here







23 kommentarer :

  1. I like the 2-for-1 view at your pond - in good and bad weather :)

    SvaraRadera
  2. Love the reflection in your top photo!

    SvaraRadera
  3. Nydelige bilder. Likte spesielt det første bilde veldig godt. Ha en fin uke.

    SvaraRadera
  4. Great photos, I love the reflections and the raindrops, well done.

    Cheers
    Guy
    Regina In Pictures

    SvaraRadera
  5. Nice reflections, looks very clear too we have frogs in our pond too, but they unfortunately do get eaten by Herons or our cats.

    SvaraRadera
  6. Both are very nice, but I love the raindrops on the second image.

    SvaraRadera
  7. Å - det var stilige bilder! Likte begge jeg, men det er virkelig lekkert det første! Flott vinkel med de refleksene i vannet!

    SvaraRadera
  8. great reflections on the first one
    and that one can see a bit of the surrounding that way

    SvaraRadera
  9. Första bilden är verkligen fantastisk!
    Kul att få se bilder på hur långt våren har kommit hos er oxå. Det är verkligen stor skillnad.

    kram Mari

    SvaraRadera
  10. I love the raindrops. Great shots. Come over when you have time and have a look at mine. Thanks.

    SvaraRadera
  11. Beautiful shots! Have a nice Wednesday! :-)

    SvaraRadera
  12. Nice shot, I like the reflections in the water.

    SvaraRadera
  13. awesome reflections on the first photo. and the raindrops, nice shot for this entry.

    SvaraRadera
  14. i love the reflection and little raindrops, nice for this entry.

    SvaraRadera
  15. very clear pictures of reflection and a cute little raindrops. happy wednesday.

    SvaraRadera
  16. I love the reflections in the top photo and the stones in front.

    The raindrops are nice too !!

    SvaraRadera
  17. Härliga spegelbilder i vattenblänk. Snyggt med gärdesgården, ett sånt skulle jag önska till min trädgård :)
    hi, hi, det finns inga gränser på önskningar.
    Ha en bra dag! /Bea

    SvaraRadera
  18. Spegel, spegel, fick jag önska mig något så var det grodrom för i år är min damm tom på det. Undrar varför?

    SvaraRadera
  19. Åh det här har jag glömt bort idag-får skärpa till mej-----
    Må så gått Maria

    SvaraRadera
  20. Vad det måste vara en vacker damm som ni har i er trädgård. Det är så roligt med vattenliv i egen damm. Vi har inte grodor sedan vattenödlorna har tagit över vår damm. Ödlorna äter alltid upp grodynglen och nu kommer de inte mera dit.
    Sådant där äkta gammaldags staket älskar jag som man ser reflektionen av.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62