25 juni 2009

Have a nice summer---Trevlig sommar

Rodgersia aesculifolia - Kastanjebladsrodgersian växer bra i halvskugga. Den har ett pampigt och dekorativt bladverk som väl fyller upp . I bakgrunden växer Alpina Plena som riktigt väller ut i gången.
Med denna bild från vår trädgård där vi kommer att tillbringa en del av semestern vill jag önska alla

TREVLIG SOMMAR

med mycket bad och sol. En skön avkoppling en tid att njuta .Några av er kanske åker bort och hälsar på släkt och vänner eller bara njuter hemmavid i era trädgårdar.

HA DET GOTT och SKÖT OM ER.

Gunilla


15 kommentarer :

  1. Ojojoj vad många blommor du har på din Alpina Plena, så läckert.
    Gick det bra med betongbordet?
    Du har så mycket fint i trädgården och det är alltid lika roligt att komma in hit och titta o njuta.
    Trevlig sommar på dig själv.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. nä, vad överraskad jag blev, plötslig hör jag fåglar!! njut sommaren och trädgården :-)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill också önska dej en riktigt lång och skön sommar och att du får njuta av allt vackert i din fina trädgård. Det är alltid så roligt att hälsa på hos dej och se vad du har för växter.
    Ha det så gott nu.
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt skön o varm sommar. Njut varje minut av allt det fina omkring dig.
    Elisabeth.

    SvaraRadera
  5. TAck det samma och hoppas allt blir som du önskar.

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en riktig trevlig sommar där:) och att ni har vädrets makter med är:)
    kram

    SvaraRadera
  7. Visst är den pampig! Jag gillar verkligen de vackra bladen.
    Hoppas du får en riktigt skön semester! Och fortsatt vackert väder!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  8. Ønsker deg en nydelig sommer,klem:))

    SvaraRadera
  9. Hej igen:)
    hoppas du har det trevlig och kan njuta av sommaren:)
    kram

    SvaraRadera
  10. This plant is so beautiful !! I really loved the dark color !!Do check my another blog also i.e.Unseen Rajasthan

    SvaraRadera
  11. Hej Gunilla, hoppas att din semester är lika mysig som min.
    Har 2 veckor kvar. Trevlig fortsatt sommar. Petra

    SvaraRadera
  12. Hej du får ha en trevlig sommar
    och en trevlig semester.Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  13. Vill önska dig en riktigt skön sommar!

    Så fint ditt symaskinsbord blev.
    Måste försöka hitta minst ett. jag oxå :)

    Kram Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62