21 oktober 2009

Award



Denna Award fick jag av Gun-britt som har Gun-britts fotoblogg
Den blir jag väldigt glad för Tusen Tack Gun-britt.
Med den följer en utmaning. Jag skall skriva 7 saker om mig själv. Och sedan ge Awarden vidare till 7 bloggare.
1. Jag är lite impulsiv. 2 Ångrar mig lätt när jag gjort ett köp. 3. Pratar gärna för mig själv.
4. Har börjat vattengympa. och ett träningspass. 5. Gillar att vara ute i naturen. Promenerar gärna . 6. Har fått inflamation i hälsenan för att jag gått i trädgårdsskor och stått på ett knä hela sommaren. 7. Tycker inte om orättvisor.
Alla som följer mig får gärna ta denna Award.
All that´s following my blog can take this Award,

2 kommentarer :

  1. Ganska roligt med Award, man får veta lite mer om alla er bloggare. ha en trevlig kväll, kramar Catthie

    SvaraRadera
  2. Tack Gunilla för en Award :) :) din tur att veta lite om mig :)
    kramar Catthie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62