9 oktober 2009

Now its ready---Nu är den klar


Tavlan som jag fick inspirationen av Bea som har bloggen Daggdroppen.
Pyntet är hämtat vid en skogspromenad med mina dagbarn alla var väldigt hjälpsamma så det följde med lite av varje hem.
Svamparna är konstgjorda, och frökapslarna är från vallmon. Lite taklök.
Annars är det övriga skogsfynd.
Hoppas bara att fåglarna låter bli att vara där och rycka , det har varit påhälsning redan.
Ha nu en jättefin höst helg och tack för alla trevliga kommentarer.
Gunilla

23 kommentarer :

  1. Otroligt vacker....jestanes vad det kvittrar..tydligen har vi båda fågelkvitter på våra bloggar...låter hur härligt som helst
    Må så gått..Maria

    SvaraRadera
  2. Vad vacker skogsprydnad du har gjort

    SvaraRadera
  3. Superfin Gunilla! Jag såg den hos Bea också. Trevlig Helg. /Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker dekoration!!!

    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Very artistic and creative! Nicely done!

    - Pixellicious Photos

    SvaraRadera
  6. Härligt med kreaktivitet! Då är det också så lätt att få barnen att hjölpa till.
    Verkligen fin, men som sagt fåglarna älskar ju sånt där pynt.

    SvaraRadera
  7. Underbar! Har missat Beas så jag får snällt ta mig en titt där med =)

    SvaraRadera
  8. Så fin..tänk vad naturen är underbar.
    Är du dagmamma, det har jag också varit...

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilken fin skogstavla. Jag har sett den som Bea gjort också.
    Det är riktigt läckert.
    Önskar dej en mysig fredagskväll.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Men vad kul att du gjorde en egen tavla och lät dig inspireras - härligt!!
    Din tavla är underbart vacker i skogens material och så vackert inramad med knotiga grenar=snyggt!
    Trevlig helg! /Bea

    SvaraRadera
  11. Bea är en stor inspirationskälla. Din väggprydnad blev ju också jättefin :)

    SvaraRadera
  12. Det var en härlig tavla du gjort!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. tittar in för att önska dig en trevlig helg Gunilla!
    Fin hösttavla du gjort, beundrar alla ni pyssliga människor!

    SvaraRadera
  14. Jättefint!
    Önskar att även jag vore lite mer händig och pysslig......
    Trevlig helg, Gunilla!

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig hösttavla! Du kan säkert ha den länge och byta ut detaljer allt eftersom, kanske göra om det till en vårtavla så småningom?
    Ha en skön fortsatt helg!
    Jenny

    SvaraRadera
  16. that looks very intriguing...

    I like your page would you like to exchange links with me? please let me know so i can add you up...

    SvaraRadera
  17. Vackert Gunilla!!! Önskar jag hade tiden att pyssla ihop en tavla, de är sååå fina!!

    SvaraRadera
  18. Men oj vilken vacker tavla!
    En sån skulle jag oxå vilja hinna göra :)
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  19. Snyggt! Får kika efter din inspirationskälla ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  20. Så super fin den blev!
    Kul att bli inspirerad.
    Kanske man skulle göra??
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  21. vacker tavla du gjort. ha en trevlig söndag/Catthie

    SvaraRadera
  22. Den var ju jättevacker. Vad duktig du är!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62