20 oktober 2009

Watery Wednesday



We start in Chania Crete and take a look at the water in the harbour.

There are the fishingboats and if you enlarge the photo you´ll see alot of fish.
It was in September.-09

Vi börjar i Chania ,Kreta. Och tar en titt i vattnet i hamnen. Där fanns fiskebåtar och om du förstorar upp bilden så ser du en hel del fisk. Det var i september. -09


Here in the north of Sweden. Här i norra Sverige


After a cold night it was ice in the puddles.
Efter en kall natt så var det is i vattenpölarna.


More water you´ll find here

15 kommentarer :

  1. Second puddle shot is nice

    SvaraRadera
  2. Her var det både varmt og kaldt;
    Man kan nesten føle kontrasten!
    Flotte bi;)lder

    SvaraRadera
  3. Ice already! We've had a little on our birdbaths and car windshields, but that's all so far.

    SvaraRadera
  4. Jag föredrar känslan som den översta bilden ger mig ;);)

    SvaraRadera
  5. Great shot of all the fish. Thansk for sharing your WW.

    SvaraRadera
  6. Great watery scenes. The critters are so cute.

    SvaraRadera
  7. Jag gillar den varmt härliga bilden från kreta och vad roligt att du fick med fiskarna en jätte fin bild.

    SvaraRadera
  8. Du, det var jättegullligt av dig att ge mig den där Awarden, men jag har liksom inte kommit mig för. Men det värmde mitt hjärta! Tack!

    SvaraRadera
  9. Hej vilka härliga bilder, och värmen i Kreta är inbjudande..kramar Catthie

    SvaraRadera
  10. Great captures! My favorite is the shot of the shoreline with puddles.

    SvaraRadera
  11. This is beautiful. It's like a deep breath of fresh, morning air.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62