20 november 2009

Award ---- Maybe one for you---kanske en till dig


Jag blev så fantastiskt glad när jag fick denna Award av Hagemor. från Norge. Att bli uppskattad av bloggare från andra länder är ju verkligen roligt.Gå in till henne och se hennes fina bloggar.

I´m passing this Award forward to theese fantastic bloggers.
Jag vidarebefodrar denna Award till dessa fantastiska bloggare.

Ingela .
Caramel Macchiato
Njut i din trädgård
Lemon de pour moi
Skogshems trädgård
Sylvia from over the hill
Bestemor Drillo
Karin i Skara
¨Hagen på Granheim
IA´s RO
The Galloping Gardener
Through squirrel eyes
Ditten och Datten
Cottage Garden Studio
Artlover
Åsa Tankar från ön

Rules.
To accept the Award, post it on your blog togheter with the name of the person who has grantes the Award, and hisher blog link.
Pass the award on to 15 blogs you have recently discovered and think are great.
Remember to contact the bloggers you have awarded to let them know they have been chosen for this Award.
Regler För att acceptera denna award, posta den på din blogg med namnet på den som givit den till dig och länka till dennes blogg.
Ge Awarden till 15 bloggare som du nyligen upptäckt och tycker är bra.
Kom ihåg att kontakta dessa och tala om att de har blivit utvalda till denna Award.

11 kommentarer :

  1. Hej Gunilla!
    Tack för dina gulliga och omtänksamma ord! De värmer i hjärtat.Jo, jag tror att om jag bara får bearbeta saker och ting i lugn och ro så kan ryggsäcken bli lite lättare allt eftersom.Jag vet att jag behöver det, annars ligger det bara och tynger ner istället.Jag kommer att samtala med en person som gärna blir det 'lyssnande örat' och som är utbildad för att kunna bolla dessa frågorna jag bär på, lite mer.Annars mår jag bra!Jag går ju inte och tänker på min bakgrund dagarna i ända men reflektioner och insikt kommer lite allt eftersom.Och bloggen är ett bra ställe att skriva av sig sina funderingar på.
    Vilka fina kort du har som du visar. Du är med i en sån massa härliga fotoutmaningar de olika dagarna. Kul!:-) Längre fram kommer jag kanske att engagera mig mer i fotandet, men inte nu.Men det är en otroligt kul hobby.Har du fotat länge?
    Hoppas din dag blir fin idag.Idag lyser solen här och det är skönt att se en klar himmel.Det var länge sedan nu.
    Sköt om dig och trevlig helg, kära bloggvän!
    STOR KRAM/Karin

    SvaraRadera
  2. Hi Gunilla, congratulations on your award and I thank you for passing it to me. I like awards so I am accepting it.

    AL

    SvaraRadera
  3. Tusen takk Gunilla for Awarden som gleder meg meget! Det er som du sier det er så roligt å få annerkjennelse fra andre lands bloggvenner Så tusen, tusen takk!
    Ha en strålende helg!

    SvaraRadera
  4. Psst. Glömde ju att säga TACK för din rara födelsedagshälsning!Du skriver alltid så sött och fint.Hoppas det går bra med dina panelgardiner, är de färdiga kanske?
    /Kram igen, Karin

    SvaraRadera
  5. Så koselig at du liker bloggen min..
    Du har en fin logg selv også....
    Ha en fin helg!

    Klem fra Lenemora

    SvaraRadera
  6. Hei Gunilla!
    Tusen takk for Awarden fra deg. Jeg ble veldig glad, det var hyggelig at du tenkte på meg.

    Ha en fin fredagskveld, og en fin helg :)

    Klem fra Hilde.

    SvaraRadera
  7. Hello! Thank you very much for the award! =].. I´ve accepted it!.. =]
    And continue with the great job of your blog!

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till awarden, det är du så väl värd! :o)
    Ha en härlig söndag, Lydia

    SvaraRadera
  9. Oh hon..thank you so very much! I'm so touched you thought of me!!
    Whoo hoo!! Hugs, Sarah

    SvaraRadera
  10. Hi Gunilla,
    Congratulations on your award, you are most deserving. Thank you also for passing it along to me, I am honored.
    I am sorry to be so late, it was a very busy weekend and I got behind on visiting everyone.
    Thanks again,
    Judy

    SvaraRadera
  11. Nämen Gunilla, tack så hjärtligt!

    Efter en seg och långdragen vecka med sjuklingar här hemma är jag åter i bloggvärlden och välkomnas med en fin award! TACK!
    Kramar i massor! cz

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62