22 november 2009

Bildligt talat


Fler bilder hittar du hos Mimo

7 kommentarer :

  1. Härlig swung i den skulpturen.Hade du inte fått din Award från Hagemor hade du fått en av mig!

    SvaraRadera
  2. Det var många saker man såg i den skulpturen :)

    Vacker lilja du visade i förra inlägget. Vilken färg!

    Kram Mari

    SvaraRadera
  3. Vriden? Skruvad? Snodd? Jo.... det är bara o välja ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  4. Fin skulptur ! Det gäller att ha med sig kameran överallt.

    SvaraRadera
  5. Läcker, den gillade jag! Ha en bra dag / gittan

    SvaraRadera
  6. Om du tittar på högra sidan på skulpturen så ser du två ansikten. Kvinna och man.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62