2 november 2009

Macro Monday






Go and see more Macros here

16 kommentarer :

  1. Vackert och fascinerande att komma så nära....

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska bilder du har tagit jag fastnar för den härliga blå färgen på blommorna .

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Oktoberstormhatt??

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt! Vilka fina nyanser.
    Ha´t himla gôtt
    Nina

    SvaraRadera
  5. Vackert. Är det riddarsporre? Den blåa färgen är så himla fin.

    SvaraRadera
  6. Beautiful macros hon!! The color and detail is amazing! Sarah

    SvaraRadera
  7. Hej Gunilla
    fint fint fint som alltid dina bilder...
    pssst du har något hos mig.
    kramen Catthie

    SvaraRadera
  8. simply magic...congrats

    I tried to visit your another one blog...but doesnt openhave a nice weeek
    http://graceolsson.se/mittliv/2009/10/30/life-with-passion-at-flowers-from-today/

    SvaraRadera
  9. What a heavenly colour those flowers are!

    SvaraRadera
  10. Som himmelsblå älvor dansar dina blommor. Verkligen vackert!

    SvaraRadera
  11. Men såå vackra macrofoton på dessa blå blommor du visar! Färgen och de lite transparenta bladen gör den skir och klar.En underbar blå färg! vad är det för blomma du fotat? Jag får lite ,vallmo-feeling, när jag tittar på den men gissar att det inte kan vara det. Den blå vallmo som finns har ju lite varmare blå färg...
    Mycket vackert fotat i alla fall!
    //Kram Karin

    SvaraRadera
  12. pretty macro!

    thanks for sharing..

    Visit mine too..

    http://faeriejan.blogspot.com/2009/11/bud-of-hope.html

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62