23 november 2009

Macro Monday



More macros you´ll find here

15 kommentarer :

  1. Clematisens fröställningar är vackra.

    SvaraRadera
  2. Hårig och härlig! Ha det så skönt!

    SvaraRadera
  3. Tack snälla söta för awarden. Jag ska fixa till det med den senare i dag då jag har slutat jobba. Jag blev jätteglad!
    Kram annika

    SvaraRadera
  4. Hi, hi ser ut som okammat ;-) Ett fint makro foto.

    SvaraRadera
  5. Så vacker.... här har inte varit nog med ljus för o ta några bilder idag.
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  6. For en fin gammel Clematisdame!
    Hun bærer sin alder med verdighet!
    Flott;)

    SvaraRadera
  7. Tänkte på en havsanemon när jag såg denna fröställning av en clematis (väl?)
    Finfin bild :)

    SvaraRadera
  8. Vad vore livet utan en kamera....man hade missat en hel del som man annars inte ser ;)

    SvaraRadera
  9. Vid första anblicken ( utan glasögon) såg det ut som en liten pekineser. Men det var det ju inte!

    SvaraRadera
  10. Visst är det härligt med blommor som är vackra även efter själva blomningen? Undrar hur många som köper rosor som tänker på nyponen, t ex.
    Fin bild!

    SvaraRadera
  11. Det är som att ha guld i trädgården!!
    Snyggt!
    Annika

    SvaraRadera
  12. We call those clematis seed heads 'Old man's beard' over here - they grow wild in hedgerows. Very pretty!

    SvaraRadera
  13. Cool image - very nicely done. I love the movement and detail in this "mop top". Beautiful photograph!

    Dave

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62