5 november 2009

Skywatch




More skies you´ll find here

20 kommentarer :

  1. Mmm..., sådana färgade moln gillar jag också och lite själv av den varan.
    Snyggt:-)

    SvaraRadera
  2. Härligt färgsprakande himmel!

    SvaraRadera
  3. Beautiful gold and pink shades to end the day with.

    SvaraRadera
  4. I like the texture of the sky and tree with the nice colors of sunset. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  5. Nydelige farger på himmelen. Vakert bilde :)

    SvaraRadera
  6. A beautiful sky, lovely photo.

    Have a nice weekend

    SvaraRadera
  7. Absolutly Beautiful Capture of the sunset.

    SvaraRadera
  8. Meget flott bilde! Bra fanget.

    SvaraRadera
  9. Vakkert SW-bilde! Nydelige farger;)
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  10. Hej! Väldigt effektfullt. Fin bild.
    Ha en skön fredag.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Lovely capture. Such amazing colors.

    SvaraRadera
  12. Fantastic colors and a beautiful cunset. Great skywatch photo.

    SvaraRadera
  13. Härliga färgskiftningar på molnen, de ser brinnande ut längst ned. Min variant blev en liknande denna vecka. ha en skön helg!

    SvaraRadera
  14. Hej Gunilla...
    Hur mår du?
    Jag var i Island och bara idag kan kommentera här

    bra bild, kära

    har en bra dag
    graceolsson.se/mittliv

    SvaraRadera
  15. Det känns som en typisk svensk kvällsvy på vintern. Ergo vacker. :) Ha en fin helg du med!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62