26 november 2009

Skywatch



More skies you´ll find here

28 kommentarer :

  1. En vacker himmel på en vacker bild :)

    SvaraRadera
  2. Den svaga solen är en vanlig syn för den kommande årstiden. Fint!

    SvaraRadera
  3. Hej
    vilken vacker himel, man får njuta av solen när den väl visar sig.
    ha en trevlig kväll
    kramar Catthie

    SvaraRadera
  4. Det är så det ser ut i norr nu. Man får ta vara på solen och fånga den korta stund som den är uppe, som du har gjort här.

    SvaraRadera
  5. Nice sunset..I guess one would have to stop fishing in that lake around that time..good capture.

    Eaglesbrother

    SvaraRadera
  6. En fin bild på himmlen och jag har hittat en bild i mina arkiv jag med.

    SvaraRadera
  7. What a beautiful, peaceful capture, Gunilla! Really lovely!

    Enjoy your weekend and thanks for stopping by and for your comment!!

    Sylvia

    SvaraRadera
  8. Vakkert og stemningsfullt bilde, og nydelig himmel :)

    SvaraRadera
  9. Så vackert o stilla..... Byter gärna ruskvädret här mot den rofyllda stranden ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  10. Nydelig som du har fanget stemninge her :-)

    SvaraRadera
  11. Vakkert bilde du har fanget der :)

    SvaraRadera
  12. En kald vakker sol ! Flott!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  13. Simply beautiful. I love the silhouette of the trees. Great composition too

    SvaraRadera
  14. I love the reflection. Beautiful.

    SvaraRadera
  15. Beautiful sky and reflection photo.

    SvaraRadera
  16. Man kan nästan höra andarnas vingslag i den mörka natten.....

    SvaraRadera
  17. Lovely! Peaceful and pleasant capture. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  18. The low sun and pale winter light make this a lovely monochrome study.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62