19 november 2009

Wordless Wednesday



More Wordless Wednesday photos you´ll find here

4 kommentarer :

  1. Ett bevis på vad vi tänker på vid denna årstiden. Min bakgrundsbild är en underbar gul Daglilja =)
    Ha det gott / kram gittan

    SvaraRadera
  2. Hi hi, hos mig är det också växtlighet, just nu min bild i fototävlingen hos slottsträdgårdsmästaren, alltså en väldigt höstig bild. Får väl byta till något gladare snart....

    SvaraRadera
  3. Självklart har vi blommor eller annat från naturen på datorskärmen.
    Skulle var roligt att göra ett inlägg där alla visar sin skärmbild!

    SvaraRadera
  4. That is a very pretty computer! Nice perspective on the image.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62