6 december 2009

Bildligt talat




Flera bilder finns här

13 kommentarer :

  1. Oj, vilken annorlunda girlang. Där hade min man gärna gjort ett besök/Lis

    SvaraRadera
  2. ;-) Jag tyckte det var tomteskägg på tork först.....
    Men vete sjutton om jag skulle vilja sitta under dom o äta!
    Men det är väl de som står på menyn förstås....
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  3. Hfi, hi kul foto, men jag vet inte direkt om jag blev hungrig...

    SvaraRadera
  4. Hej där
    ett härligt foto,
    önskar dig en trevlig kväll
    kram
    Catthie

    SvaraRadera
  5. Trodde först det var tomteskägg, innan jag förstorade bilden. Inget jag vill ha på menyn.
    Önskar dej en skön måndag.
    Snöiga kramar Birgitta

    SvaraRadera
  6. Undrar kva som er på menyen, hehe.

    SvaraRadera
  7. Rolig bild men personligen är det inget jag gillar att äta ;)

    SvaraRadera
  8. Ingen aning vad det är som hänger på tork där vid denna restaurang, men säkert något ätbart:-)
    Ha de gott/Pialotta

    SvaraRadera
  9. Morrn.

    Är inte bläckfisk lite överreklamerat?

    Men bilden var fin.

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  10. Det var en spesiell snor, tøfft foto !!

    SvaraRadera
  11. Kul foto, men hade nog atppat matlusten!

    SvaraRadera
  12. Bilden ger mig semesterminnen, varmt, soligt, lata dagar åhhh vad härligt.
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62