30 december 2009

Happy New Year-----Gott Nytt År



Fotot är taget 30.12.2009


GOTT NYTT ÅR 2010

Jag önskar Er alla fantastiskt fina och trogna bloggvänner ett hoppfullt och fint nytt År.
Ingen vet ju vad det nya året för med sig och det är ju till en viss del tur. Men jag hoppas att jag får ha orken och hälsan att hålla på med det jag tycker är roligt och avkopplande.

Att vara inne hos er alla bloggare och få många inspirerande ideer och mycket information om allt. Ni är ju otroligt kunniga och kreativa.Alla fantastiskt fina foton som jag får se och kan njuta av.

Tack till alla Er som jag frågat och fått hjälp av. En av Er har inspirerat mig så mycket att jag kom igång med en nedlagd hobby,vävning.

Jag har även fått tips till många olika dekorationer i trädgården som jag kunnat förverkliga. Med hjälp av min man förstås, mycket är lite tungt.

Hoppas att vi kan hålla kontakten genom bloggandet framöver ochså.

Jag älskar när jag får kommentarer det är ju värt allt annars skulle jag nog sluta.






44 kommentarer :

  1. Hej vännen!
    Jag säger som du, kommentarerna gör bloggandet så trevligt och jag uppskattar dina besök hos mig.
    Kul att du kommit igång med vävningen. Det är alltid kul att ha möjlighet att kunna skapa saker.
    Väl mött nästa bloggår.
    Gott Nytt År önskar jag dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker solnedgång! Önskar dig ett Gott Nytt År och en trevlig nyårsafton!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack det samma!Ha en bra dag imorgon!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  4. Kære Gunilla.
    Også et godt og lykkebringende 2010 til dig og dine kære.
    Ja, er der noget skønnere end alle de søde kommentar og hilsner og de mange kontakter man får via sin blog?
    Knus
    Anne-Mette

    SvaraRadera
  5. Jag kan bara hålla med dig om det du säger, tänk att bloggvärlden kunde ge så mycket. Jag vill passa på att önska dig och de dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  6. Åh, det ska bli spännande att få se vad som händer i din vävstol! Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj.

    SvaraRadera
  7. Tack detsamma! Greetings from Skåne! :))

    SvaraRadera
  8. Ja, takk for et hygelig bloggår! jeg ønsker deg en flott avslutning på år 2009!
    Gode nyttårsklemer fra meg;)

    SvaraRadera
  9. Vakkert bilde, og fint skrevet.

    Ønsker deg et godt nytt år, håper du får et flott 2010!
    Nyttårsklem fra Hilde :)

    SvaraRadera
  10. Detsamma till dig.
    Det har varit ett härligt bloggår.
    Gott slut och Gott Nytt vi hörs nästa år.
    Annika

    SvaraRadera
  11. Ja det är roligt med bloggandet och ...kommentarer. Man får ju även en del muntligt från dem som inte är vana att kommentera. Jag ser det som en form av dokumentation och inspiration.
    Vi uppmuntrar varandra även under 2010.
    Gott Nytt*~~♥~~*
    Kram annika

    SvaraRadera
  12. Kjære deg ! Du har med dine bilder inspirert meg til å bruke kameraet mer! Fredelig og GODT NYTT ÅR til deg;)Stor nyårskram!!!!!

    SvaraRadera
  13. Tack Gunilla för nyårshälsningen, önskar detsamma tillbaka...
    ett friskt nytt år.
    Trevligt att du kommit igång med vävningen, kanske får vi se resultatet på bloggen.
    Nyårskram/Ann.

    SvaraRadera
  14. Ett riktigt Gott Nytt År! Önskar jag dig.
    En helt ny värld öppnar sig för oss bloggare varje dag. Man får så mycket inspiration och glädje.
    Kram / Elisabeth

    SvaraRadera
  15. hej Vännen
    kikar in för att önska dig ett gott slut och en bra början på nästa år...
    kramar
    Catthie

    SvaraRadera
  16. Bloggandet är kul, riktigt kul.
    GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
  17. Tack själv Gunilla för alla härliga inlägg med vackra bilder. Inte alltid jag kommenterar, men jag läser ändå!
    Har du kallt däruppe? Här är -15 nu (mitt i natten) så det lär bli ett kylslaget nyår, vilket kanske är bra för då brukar det bli lugnare på stan. Inte för att vi ska vara på stan men ändå. Här ska det ätas lite gott med makens syster med familj. Dom har också fyra grabbar i lite mindre storlek än mina. Själva har vi nog bara två grabbar hemma i kväll. Sånt är livet....
    Gott Nytt År. Kram Anette

    SvaraRadera
  18. Gott Nytt År Gunilla! Nog är det så att utan alla trevliga kommentarer hade det inte varit lika roligt att blogga. Och så många trevliga människor man lärt "känna" via bloggarna.Jag ser fram emot ett nytt år här hos dig Gott slut / kram gittan

    SvaraRadera
  19. Gott nytt år! Och vad roligt att hitta dig! Trädgården är också ett stort intresse hos mig - så det kommer att bli roligt att följa din trädgård framöver!

    SvaraRadera
  20. Gott Nytt År önskar jag dig.
    Kram Helen

    SvaraRadera
  21. Jag har sannerligen njutit, blivit inspirerad och fått mycket hjälp av dig i löpet av året. Hoppas att vi får ett lika flott år som kommer. Har fått med mig att solvingen är på plats, räknar med att vi får se resultatet.. Gott nytt år :)

    SvaraRadera
  22. Takk for at du vil vera med på utlodninga mi. Det er alltid kjekt å finna nye bloggar. Godt nytt år til deg og :)

    SvaraRadera
  23. Inte trodde jag, när jag började blogga i augusti i år, att det skulle vara så roligt... Så många nya vänner man får och så mycket positivt man får "höra"! Jag vill därför gärna också önska ett riktigt gott nytt blogg-år!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  24. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
    Håller med dig - bloggvärlden är rolig och inspirerande!

    Birgitta

    SvaraRadera
  25. Hej Gunilla!
    Kul att du tittade in och lämnade en gullig kommentar till mig!
    Bloggandet ger en så mycket, inspiration och positiv energi.
    Önskar dig ett Gott Nytt År ☆
    Kram Lily

    SvaraRadera
  26. Vilket fint foto du har taget. Vilka härliga färger.
    GOTT NYTT ÅR till dej också.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  27. Happy New Year! All the best.
    Cheers and regards.

    Regina

    SvaraRadera
  28. En jättestor nyårskram till en bloggerska som ger oss av sig själv.
    Tack.

    SvaraRadera
  29. En riktigt god fortsättning! Finns det något vackrare än naturen? ... och vad härligt då man lyckas fånga den från sin bästa sida! Nu är vi inne i en ljus tid... lite av transporttid tills det vaknar ute i trädgården. Kan undras hur det artar sig med nya lökplanteringar.

    Hälsnngar Ingela från Skåne

    SvaraRadera
  30. Så vackert tänkt o skrivet.....
    Ett Himla Gôrgôtt Nytt År
    Nina

    SvaraRadera
  31. *♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

    Kram Maud

    SvaraRadera
  32. Vilken härlig vy. Vacker som få. God fortsättning på det nya året. Tack för besök hos mig.

    SvaraRadera
  33. Nyårskram til deg også :)

    SvaraRadera
  34. Tack för besök och fina ord hos mig.
    Vad fin blogg du har!
    Jag håller fullständigt med dig, det är kommentarerna som gör bloggandet så himla roligt.
    För mig är det också för att hålla svenskan igång....
    God fortsättning på det nya året!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  35. Hej Gunilla!
    Jag önskar dig också ett fint 2010!
    Ja, tänk att det är ett nytt år nu... Idag skiner solen hos oss! Äntligen! Det har varit lite gråmulet de sista dagarna.. Men vackert ändå. Härligt med all snö! Men jag måste vara ärlig och säga att jag börjar längta efter våren riktigt mycket nu... Snart, så....
    Ha en fin fortsättning på det nya året!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  36. Ja, det er en inspirerende verden vi er i;) Gleder meg til å følge deg i det nye året også;)
    God lørdagskveld til deg og klem fra meg;)

    SvaraRadera
  37. Tack för din söta kommentar hos mej, så kul frö mej att hitta dej också!
    Ske-å är "min" stad.
    God fortsättning på 2010, vi ses mer i bloggandet framöver:)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  38. Hej Gunilla,
    Tack för din nyårshälsning. Önskar detsamma till dig.
    Håller med dig angående alla duktiga bloggare och kommentarer. Det är så roligt att få lite feedback på det man gör och det man skriver om.
    Sköt om dig!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  39. Ett lite försenat Gott Nytt År till dig med.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62