7 december 2009

Måndagstema speglingar



Måndagstema--Speglingar. Fler bilder hittar du här

20 kommentarer :

  1. Meget smukt og stemningsfuldt billede :)

    SvaraRadera
  2. Gillar när himlen intar jorden!

    SvaraRadera
  3. Herlig stemning, vakkert bilde!

    SvaraRadera
  4. Gillar vattenspeglingar :) Bläckfiskar på tork i ett av dina inlägg tidigare såg jag oxå när vi var i Grekland. Tycker det ser lite läskigt ut...men det kanske är för att jag inte tycker det är särskilt gott. Maken däremot ska alltid ha bläckfisk när vi är utomlands ...
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera
  5. Den var svår ;-) men när jag klickade upp bilden såg jag...
    Jättesnyggt!
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  6. fin spegling där i vatten pussen.
    Macro måndags bilderna är också så fina.
    Kram:)

    SvaraRadera
  7. Hej Gunilla!
    Jo, visst är det sant! Till dig kommer jag att skicka det vita hjärtat! Grattis!
    Vilka vackra bilder du visar!
    Ha en bra vecka!
    Mot slutet av veckan hoppas jag att det ligger ett paket i din brevlåda!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  8. Vacker naturspegling, fina färger!

    SvaraRadera
  9. Vattenpölar är fina spegelbilder...
    Ha en trevlig måndag :)

    SvaraRadera
  10. Det var en vacker vattenpöl,med sådana vyer kan man stå ut med det våta en stund till.

    SvaraRadera
  11. hej
    så vacker spegling du visar,
    ha en trevlig kväll
    kram
    Catthie

    SvaraRadera
  12. Det var et fint fanget hverdagsøyeblikk og speil. Slik er vinteren mange steder ;-)

    SvaraRadera
  13. Det er et meget fint billede, hvor spejlingen ses tydeligt, selv telefontrådene spejles tydeligt! og hvor jorden og småsten ses i kanten; søbunden eller vandpyttens bund ses også hist og her under himmelen - meget raffineret :-)

    SvaraRadera
  14. Härlig stämning du fångat i din bild.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  15. Flott speiling i vannet. Det er ikke store vanndammen som skal til før en får en vakker speiling.

    SvaraRadera
  16. Ingenting er vel som stille vann og refleksjoner. Vakkert. Ha en fin uke!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62