3 december 2009

Skywatch




More skies you´ll find here

33 kommentarer :

  1. Hos dig är också molnen och dessutom träden både uppe och nere. Vackert!

    SvaraRadera
  2. Stunning reflection of the sky!

    SvaraRadera
  3. I absolutely love the reflection of your beautiful sky! Truly a breathtaking capture!

    Have a great weekend!

    Sylvia

    SvaraRadera
  4. Vakkert Gunilla ! Ha enfin fredag!

    SvaraRadera
  5. Very nice sky and beautiful reflections to reflect on.

    Eaglesbrother

    SvaraRadera
  6. The sky is pretty and the reflections are awesome!

    SvaraRadera
  7. Så stilla och stämningsfullt! Saknar stilla vattenytor och blå himmel - här har det stormat och regnat alltför länge. Skönt att få sitta här och bara njuta!

    SvaraRadera
  8. Lovely image! Can't tell where one stops and the other begins.

    SvaraRadera
  9. så vacker och rofylld bild
    ha en trevlig kväll
    kram Catthie

    SvaraRadera
  10. Fin kveld og god helg ønskes deg også. :)

    SvaraRadera
  11. Vad vackert när himmlen speglar sig i älven jätte fint fotat.

    SvaraRadera
  12. Pene refleksjoner og farger du har fanget i landskapet her :)

    SvaraRadera
  13. Nydelig bilde, Gunilla!
    Fantastisk speiling i det blikkstille vannet.

    Ha en god helg :)

    SvaraRadera
  14. The reflection is magnificent, what a lovely photo.

    SvaraRadera
  15. great skywatch share here! reflections! just love it!

    Happy skywatching and happy weekend!

    SvaraRadera
  16. Great skywatch photo, I lov ethe pretty reflection.

    SvaraRadera
  17. Great shot, love the reflections too, very nice scenery!!

    Happy SWF.

    Eric, Holland

    SvaraRadera
  18. Så vackert! Älskar den här typen av bilder.
    PS.Var har du hittat snöflingorna?

    SvaraRadera
  19. Va härligt med fågelsången! Va glad jag blev, tack för titten! Ska kolla in din blogg senare i helgen, tror inte att jag varit här tidigare, kul! Lägger nog till den bland följare, går det bra!
    Trevlig helg!
    Carin

    SvaraRadera
  20. Vilken otroligt vacker bild.
    Hittade hit genom en annan bloggerska o la till dig direkt i min blogglista.
    Ha en bra helg/Camilla

    SvaraRadera
  21. Tänk att med rätt öga bakom en kamera kan precis allt blir vackert! Känns skönt liksom! Allt är vackert, bara du tittar på rätt sätt! Och här hos dig är allt vackert!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  22. Hittade hit genom en anna blogg. Lägger till mig som följare i din fina blogg.
    Önskar dig en fin helg.

    SvaraRadera
  23. Vackert!!!
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera
  24. Beautiful and reflective post!

    SvaraRadera
  25. Så fridullt och vackert ha det bra själv
    Annika

    SvaraRadera
  26. Bilder av vatten är något som berör något inom mig.....

    SvaraRadera
  27. Hej Gunilla,
    trevligt att du tittade in hos mig + att du verkade trivas...såg den brinnande ladan...nej men himmel tänkte jag...vad har hänt...men såg snabbt att det var planerat...puh...
    Hopppas vi hörs snart igen
    /Anne-Lee

    SvaraRadera
  28. Hej Gunilla!

    Tack för den fina kommentaren.=)
    Vilka underbara bilder du tar! Det finns inget mer rogivande än ett spegelblankt tjärn. Det känns som om svaren på livets alla gåtor finns just där, i det mörka tjärnets djup.
    Oj, vad poetisk jag blev, men som sagt, dina bilder gör mig sån. ;)

    Keep up the good work!

    Matilda

    SvaraRadera
  29. Här är bara grått..inte ens regn.. Jag vill ha SNÖ! Nu är det så trist så trist. Men trots detta ska vi gå ut på en kvällspromenad o kolla på all julbelysning hos alla grannar..mys.
    Ha det skönt i helgen.
    Kram Git

    SvaraRadera
  30. Vilka härliga färger på bilden... vackert!

    Nu finns det föresten en ny tävling hos mig, kanske har du tur igen?! Såg att du vann den fina klockan i tidigare inlägg. :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  31. Hej! Tack för ditt avtryck, jättekul att du hittat & tittat in hos mig!
    Vacker bild!
    Önskar dig en mysig 2:a advent!
    Kraam Pling

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62