10 december 2009

Skywatch





More skies you´ll find here

35 kommentarer :

  1. Åhh, vilka magiska bilder, jag blir alldeles sjuk, så vackert det är.

    Men nu har jag fått en utmaning som jag tänkte skicka vidare till dig om du vill. Kolla hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackert! Sådana ögonblick lever man länge på ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  3. Som vanlig har du vakre bilder !
    Fortsatt god adventstid og kram fra meg!

    SvaraRadera
  4. Det perfekte bilde, og bare av å se på det noen minutter kjenner en skuldrene senkes og pulsen går ned. Nei, dette er oe av det flotteste jeg kommer til å se denne uka.

    SvaraRadera
  5. Great photos!Wonderful skies!Thank you for sharing and have a nice weekend!

    SvaraRadera
  6. Vackra bilder och det skimmrar i rosa super fint:)

    SvaraRadera
  7. Fina himlar du bjuder på igen. Rogivande att se på.
    Hade fint:-)

    SvaraRadera
  8. Beautiful landscapes.
    Very mysterious atmosphere.

    SvaraRadera
  9. Magical indeed! What a wonderful captures, Gunilla! Really lovely!

    Enjoy your weekend and stay warm!

    Sylvia

    SvaraRadera
  10. These are so pretty - I really like that soft pink in the first photo!

    SvaraRadera
  11. For et vakkert sted!! Nydelige bilder av vinterlandskapet!

    SvaraRadera
  12. Så flotte bilder, nydelig utsikt du har hatt der :)

    SvaraRadera
  13. Pure magic! Looks cold...brrrr!

    SvaraRadera
  14. Så vackra stämningsfulla bilder, underbara färger! Tack för hälsningen på min blogg!

    SvaraRadera
  15. Fantastisk vakkert!

    Klem :)

    SvaraRadera
  16. Lovely! Looks beautiful and cold.

    SvaraRadera
  17. hei og takk for hyggelig kommentar;) Nydelige bilder og herlige, sikkert gode kaker under her;)
    Her er det lite julestemning ennå, men det kommer vel;)
    ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Kul att du vill deltaga i min utlottning! Du deltar med två lotter, lycka till!
    Härliga bilder hos dig!
    Ha en skön helg!
    kram
    nina

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga bilder.Man njuter av att titta på dom.Ha en bra kväll.Kram

    SvaraRadera
  20. So tranquil, so beautiful.

    Så rolig , så skjønn (is that right?)

    Thank you for sharing.

    SvaraRadera
  21. Vidunderliga bilder...tog mej bakåt och tittade..ljuvligt att skåda...Maria

    SvaraRadera
  22. Vilka underbara bilder du visar! Ha en skön helg och en fin lucia!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  23. Det var otroliga vackra bilder du visar upp här idag :) man bara njuter när man tittar på dom :)
    ha en riktig mysig fredagskväll
    kram :)

    SvaraRadera
  24. Very beautiful glow onthe icy water.

    SvaraRadera
  25. Underbara bilder! Njuter av den vackra vyn :)
    Trevlig luciamorgon! /Bea

    SvaraRadera
  26. Vilka vackra bilder!
    Och dina Kullakakor i förra inlägget lät ju för goda...mmm måste prova!

    SvaraRadera
  27. Vilken vacker vy !!
    Tjing
    Monica

    SvaraRadera
  28. Wonderful colors, nice photos. Thanks for sharing. Have a nice SWF

    SvaraRadera
  29. Oi...dette var magisk!
    Et nydelig sted du har tatt bilde av:)
    Nå skal vi i kirken på julekonsert, minstegutt på 5 skal synge lucia:))
    Klem Hanne

    SvaraRadera
  30. Hej.
    Tack för besöket på min blogg.Kul att du gillade mina bilder. Dina är ju helt underbara,jätte roligt att se.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62