1 februari 2010

Award och lite till.




Jag har fått en Award av Sinneskatten fotar och funderar.

Tack snälla.

Med den följde en utmaning att skriva 7 saker om sig själv. Det har jag redan gjort en gång men jag kan ju lägga till:


1. Jag älskar att få kommentarer .

2.Skall börja med Line dance igen.,

3.Vattengympa

4.Jag har inte gett några nyårslöften

5. Gillar inte att omskola frösådderna,( ett måste.)

6.Gråter lätt när jag ser på film eller läser något tråkigt.

7.Har gått upp i vikt sedan Jul.:o(


Jag vidarebefodrar denna Award till dessa goa bloggare.

Kalimeras Blogg
Ulla. Hemgjord och Hemgjort

IreneL.

Ingelaplingela.
Monica. Tjernhus

Gittan. Livets glädjeämnen. Joy of life

Om ni vill så kopiera denna Award och skriv 7 saker om er själv.



Ett hjärterköp på Myrorna för 30 kr för båda.



En pelargon som jag har nyss planterat om har redan börjat blomma




Idag så har vi klart och kallt väder. Minus 23 när jag tog bilden nu på morgonen, Men det känns lite bättre när solen syns på himlen.

Håll ER varma och sköt om er.

Jag blir så himla glad över alla fina kommentarer det är bara att fortsätta så kommer jag och hälsar på.


VARMA KRAMAR/Gunilla








18 kommentarer :

  1. Hei og god formiddag, tusen takk for awarden, den setter jeg pris på kan du vite. Tuuusen takk.
    Ønsker deg en fin fin dag, klem fra Helen

    SvaraRadera
  2. "viskar" vi har plusgrader... tänk om vintern är slut nu (ingen större risk efter vad jag förstått) Ha en go dag / kram gittan

    SvaraRadera
  3. Tack för att du skickade awarden till mig! Jag är mycket smickrad och ska försöka hitta 7 saker om mig själv...
    Vacker snöbild med solen, som försöker bryta igenom! Idag har vi faktiskt plusgrader men det lär inte vara så länge!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla
    Fy vad kallt du har det. Tack för att du deltar i min utlottning.
    Grattis till din award
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Gratulerer med fortjent award!
    Våren lar vente på seg her også og vi må nok vente ca. 2mnd. til tenker jeg! Det er slik det er for oss her oppe i Skandinavia, men det er jo de skiftende årstidene som gjør det hele så vakkert og godt! Kram til deg!

    SvaraRadera
  6. Åhhh jättestort TACK för awarden! Nu ska jag fundera ut 7 saker om mig! Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  7. Hej och vad stolt jag känner mig att få en award... den värmer och det kan ju behövas en dag som denna ;-)... får be om att få återkomma för detta tål att funderas på...

    SvaraRadera
  8. Litet hej till dej från mej..å ja som gnäller när det går ner till -17'..Ha det..Maria

    SvaraRadera
  9. Grattis till den du.... Så har vi klarat av januari.... en månad närmre våren ;-)
    Ha´t himla gôrgôtt i snön
    Nina

    SvaraRadera
  10. Nice and Sweet 7 things you just put down....
    I love that geranium, sweet and melodic, thats what I think.
    ~bangchik

    SvaraRadera
  11. Hej! Idag hade vi bara -16 på morron, men det har varit under 10 hela dagen. Gillar inte kylan. Har varit i vävstugan både för- och eftermiddag idag. Är nästan klar med löpare nr 4.
    Jag skickar ett mail till dej istället för att skriva en hel roman här.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Då ska jag ge dig kommentarer, så grattis :)
    Ångrar nu att jag slände mina perlargoner, så trevligt att din börjar blomma, en liten försmak på sommaren allra redan nu..
    Ha en fin kväll :)

    SvaraRadera
  13. Plockade fram mina pelargoner i helgen, fanns faktiskt liv i dem, men jag ser när jag läser ditt inlägg att jag kanske skulle plantera om dem eller åtminstone ge dem lite ny jord oxå.Så roligt att du redan fått en pelargonblomma. Huga så kallt ni har där uppe i norr, idag var riktigt behaglig temperatur här -6 och snöfall. Våren ser ut att vara långt undan ännu.
    Susanne

    SvaraRadera
  14. Grattis till awarden! Kul att läsa lite sanningar, 1,4,6, och 7 stämde in på mig också..=) Ha det gott!

    SvaraRadera
  15. Hei!
    Grattis med award!
    Håper du også holder deg varm:-)
    Klem Ingrid

    SvaraRadera
  16. Hej vännen!
    Vilket fynd du gjorde, fina hjärtan, är de i metall?
    Kallt och vackert ser det ut som.
    Grattis till awarden.
    Förra våren började jag med isodieten, gick ner lite men nu väger jag mig inte igen. Visst är det gott med livets goda, godis och mat.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  17. Hej och grattis till den fina utmärkelsen,
    Det är alltid skoj att få en.

    Härliga hjärtan du köpt. De är mysigt att pynta med lite hjärtan.

    Här är det vinter och kallt. 21 minus. OCH DET SNÖAR!
    Man blir fundersam.....

    Sköt om dig och ha en fin tisdag.
    kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  18. Hej och tack för besök hos lilla mig men jag märkte att länken till min blogg inte fungerar kopiera den här, då stämmer adressen.
    www.inspiration-eva-l8.blogspot.com

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62