15 februari 2010

Bildligt talat


Bildlikt talat finns hos Mimo´s

11 kommentarer :

  1. Ojdå, det där såg ju inte så bra ut.
    Men du! ha en riktigt bra kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. aj aj inte bra alls

    allt gott till dig
    kram Catthie

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Denna vinter händer visst allt! Håller på att sammanställa dragningslistan i min utlottning och såg att du lämnat kommentar nr 100. Men du är dem 97:e tävlande, någon hade lämnat två kommentarer och någon kommenterade utan att tävla. Ville bara säga det så du inte tror jag fuskar OM nr 100 bli dragen och det är ngn annan än du!
    Kram! Kafe

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du tittade in till mig och tack för din gulliga kommentar...värmer i själen i denna vinterkyla!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Aj du, det har jag en som hamnat upponer så gott som.... Ligger säkert meterdjup snö runt trädet så det känns inte speciellt lockande o pulsa dit med långa stegen o rensa o laga nu.....
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  7. Bäst att fixa innan holksäsongen drar igång på allvar. Hörde faktiskt lite vårlåt ute igår i solskenet.

    SvaraRadera
  8. Man får vara glad att det inte är ens eget hus!
    (Kollade hos Mimo's vad "bildlikt talat var...)
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  9. Hoppsan.. hur skall detta gå?
    Annika

    SvaraRadera
  10. Hoppas på renovering innan första hyresgästen kommer.

    SvaraRadera
  11. Där blir nog inte full hyra erlagd i år;-)
    Elisabeth

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62