8 februari 2010

Macro Monday


Lichen--lav, on a tree. på ett träd.

16 kommentarer :

  1. Gillar verkligen macro båda att se och fota själv.
    Ha det en bra dag
    annika

    SvaraRadera
  2. T.o.m. lavar kan vara vackra!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Visst är det fint med lavar.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. lavar så tjusigt - lite spänning över bilden, det gillar jag :o)

    kram Catthie

    SvaraRadera
  5. Lite troll, lite mystik men framförallt en tankeväckare. Vi behöver lugna ner oss och titta oss ordentligt omkring. Det sköna i det lilla har du fångat.
    //Camilla

    SvaraRadera
  6. Cool photo- lichen is always so pretty I think. It almost looks like some sort of seaweed here.

    SvaraRadera
  7. Dina lavar är så fina.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Fint macro bilde! Fin detalj!

    SvaraRadera
  9. Hej Gunilla!
    Tack för dina så fina och gulliga ord!! Du är jättevälkommen med i tävlingen.Kolla lite på länken här hos dig bara, till min tävling.Glömmer man -karin så hamnar man hos en annan livsluft-sida.Min adress är alltså: http://livsluft-karin.blogspot.com

    Ha det så gott Gunilla!
    STOR KRAM!/Karin

    SvaraRadera
  10. Lav som vi sier her, er så vakkert når man riktig kan se det på nært hold! Flott bilde! Kram fra bestemor;))

    SvaraRadera
  11. A jigsaw puzzle of fascinating patterns. The tree bark makes a nice counterpoint.

    SvaraRadera
  12. Lichens are so pretty up close! Nice one! :)

    SvaraRadera
  13. I love moss photos, wonderful.

    SvaraRadera
  14. Det är så vackert med lav på en trädstam tycker jag.
    Lägger man näsan mot så doftar det underbart.
    Kramen.

    SvaraRadera
  15. Jag älskar att studera alla varianter av grönt man kan se på lavar och mossor.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62