11 februari 2010

My kitchenwindow---Mitt köksfönster--award.




Jag har fått en utmaning av Helen. Vitt nytt nött


Om att visa sitt köksfönster och efter mycket fotande så fick jag ta dessa bilder. Det var så lite ljus i fönstret så gardinerna fick ingen färg.



Jag skickar nu denna utmaning till:


Synnöve Blåbär och annat Snadder

Gudrun. Gudruns keramik

IreneL Blomster

Ninne Ninnes lilla oas




Denna award har jag fått av Susanne/Manitou som har bloggen Mellan himmel och jord.
Tack snälla du.

Jag skall berätta 7 saker om mig själv.Och vidarebefodra denna till några andra bloggare.

Jag har redan gjor det två gånger tidigare så jag har inget nytt att tillägga

Men jag har fått ont i ryggen och det verkar inte släppa, så det får bli ett besök hos sjukgymnasten

Och så hoppas jag att Våren snabbar på.


Älskar att få kommentarer och att hitta nya bloggare som jag får göra ett besök hos.


Ni alla goa bloggare som inte har fått denna Award och gärna vill skriva lite om er själva kan ta denna.




HA DET GOTT, och sköt om er.

KRAMEN/Gunilla


8 kommentarer :

  1. Hoppas att din rygg snabbt blir bättre! OCH att våren kommer snart!
    God bättring önskar Monica!

    SvaraRadera
  2. Roligt att se köksfönstret. Det skall jag hänga med på bara jag får igång kameran igen. Hoppas du blir bättre i ryggen. Ha en fin fin dag/Gela

    SvaraRadera
  3. Fräcka gardiner!Hoppas ryggen ger med sig / kram gittan

    SvaraRadera
  4. Hva tråkigt med vond rygg !
    Dine kjøkkengardiner var så flotte !
    God bedring !!
    Klem!

    SvaraRadera
  5. Det var en kul utmaning att visa sitt köksfönster... snyggt!!! Hoppas ryggen ordnar upp sig nu då... Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Kul att se ditt fönster...vilken rolig utmaning ;)

    SvaraRadera
  7. Vilken annorlunda utmaning, att få visa sitt köksfönsster. Det ser ju jättetrevligt ut i ditt fönster. Och phalenopsisen blommar ser jag.
    Ha det så bra.
    //Camilla

    SvaraRadera
  8. Jag ska ta utmaningen, men nu fick jag en rejäl spark.. Jag har nämligen inte blivit färdig med att byta ut... Ja du får titta på min blogg. Jag har ju vår framför fönstret.
    KRam Ninne

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62