10 mars 2010

En bukett Awarder




warder har regnat över mig den senaste veckan och det gör mig jätte GLAD.

Jag uppskattar verkligen när det finns bloggare som vill ge en uppskattning till en annan blogg med en liten symbolisk gest. Det känns så himla roligt och det värmer ända in i hjärteroten.





Till Ingela som har bloggen Hem-Liv-Design

Till Lena som har bloggen Kristallena

Susanne/Manitou som har bloggen Mellan Himmel och Jord

Helen som har bloggen Vitt Nytt och Nött

Awarderna har cirkulerat ett tag så jag ger den till alla som inte redan har fått den bland mina följare.

Ha det gott

Kramen/Gunilla

18 kommentarer :

  1. Grattis till den "buketten" och den förtjänar du verkligen som är en duktig bloggare och fin bloggvän!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  2. Så kul med så Fina Awarder.Grattis!

    Så fina bilder Du visar i förra inlägget....våren kanske är på väg nu.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har många rosor som är härdiga i din zon.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Trevligt du gjort med dina awarder.
    du är värd varenda en!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Jättegrattis till alla dina awards !!
    Vilka fantastiskt fina foton du hade i förra inlägget !
    Ja , vi kanska får fundera på att söka oss norrut om vi inte hittar ngn gård här . *smile*
    Ha det gott ! Helen :0)

    SvaraRadera
  6. Om inte annat, så är du värd alla dina "awarder" för allt arbete du lagt ner på er fina trädgård!
    Grattiskram, Monica

    SvaraRadera
  7. Så du kom in i ett stim ;-)
    Grattis Gunilla du är väl värd varenda en!
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla dina awarder.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Hej
    Tack för titten i min blogg.
    Visst är det kul med awarder.
    Din vår i vårteckenutmaningen ser ut som min vår.
    Ha det bra.
    kram Zara

    SvaraRadera
  10. Gratulerar till alla utmärkelser. Du är en uppskattad bloggvän det förstår man!

    SvaraRadera
  11. Så fint bildcollage du gjort av awarden. Hoppas det är bra med dig och att du får en solig dag idag.
    Tack för gulliga besök hos mig.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis fyra gånger om!!!! Solsickan är dessutom verkligen en färgrik och vacker blomma!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  13. Grattis!!! visst är det roligt att bli uppskattad=)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Japp de är som fisk i stim de där utmärkelserna. Har man först en så kommer det flera....
    Grattis till dig. Du är värd varenda en.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  15. Det var väl en helgbukett som heter duga.
    Ha en underbar helg.
    Camilla

    SvaraRadera
  16. Gratulerer med fortjente Awarder!!
    Ha en strålende solrik vårdag;)) Klem!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62