11 mars 2010

Jag vann.




Jag har nog Fru Fortuna med mig.

Denna jätteläckra Ljusstake hade jag turen att vinna från TRÄDGÅRDSBLOGGAR.

Och fick dessutom extra bonus som bestod av tre små strilar som man kan skruva fast på en flaska. Jättepraktiskt nu när småplantorna skall vattnas. Jag blev överlycklig över min vinst och tackar Andre´som håller i trädgårdsbloggar.






På paketet var det dessa frimärken påklistrade och jag har tokat till det i Ps.
Frimärkena är ju passande i Mars månad som brukar vara kattmånaden.






14 kommentarer :

  1. Grattis Gunilla till dina vinster. Ja, nu tror jag verkligen att fru fortuna står bredvid dig.

    Kramar till dig - från mig.

    SvaraRadera
  2. Vilken skön ljusstake!! Stort grattis till vinsten!
    Ha en trevlig kväll / Margot

    SvaraRadera
  3. Nydelig lysestake du har vunnet!!
    Aldri sett slike "spruter" som kan settes på flaske...praktisk!
    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvaraRadera
  4. Grattis, ibland ska man ha tur!

    SvaraRadera
  5. Kul att du blev glad! :) Jag har själv en likadan ljusstake och gillar den massor. Och strilarna... ja, de är ju oumbärliga.

    SvaraRadera
  6. Grattis till den fina ljusstaken och praktiska strilarna.

    SvaraRadera
  7. Jätte trevlig och ovanlig ljusstake. Grattis!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till den.
    Den är super fin och bra.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  9. Grattis till den fina vinsten :-). Tack för gratulationerna och den stora kramen, den värmer. Ja du Märta är en hejare med stickorna, kan inte fatta att man kan sticka sååå fint. Den är så varm och mysig halsduken. Jag är ju ingen möss människa så den här blir kanon! Hoppas allt är bra med dig! Ha nu en underbar kväll kram

    SvaraRadera
  10. Men så praktiskt... en dassastake!
    Så kallas den hos mig, jag har en mindre variant ;-) Så bra, man har koll på var tändstickorna finns...
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till vinsten!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  12. Det var en fin vinst! Grattis
    Ninnekram

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinsten.
    Ljushållaren gillar jag, har en själv :)
    Och strilen används flitigt till frösådderna.

    Kram Mari

    SvaraRadera
  14. Gratulerer med gevinsten, så heldig du har vært :)

    Ha en flott helg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62