4 april 2010

Award

Jag har fått en så fin AWARD av Ulla som har bloggen .  Hemjord och Hemgjort Hon är en riktigt duktig väverska och en trevlig bloggvän.
Jag tar emot denna fina award, som jag blir så glad för, roligt med uppskattning.

1. Kopiera awarden,lägg ut den på din blogg.
2. Skriv vem du fått den ifrån
3. Ge den till 12 st.
4. Länka till dessa.
5. Meddela de du ger den till.

Ölandsvindar
Fammo Handarbetar   Märta
Snäckskalsdalen         Agneta
INRE RO                   Lena
Lantliv                        Anne-Lee 
Seascape´s Hageblog   Rigmor
The Green Garden Gate   Lene
Atelje Skärvan              Agneta
Vita rosor och förgätmigej    Anna
Hageliv och Hagedesign     Ninni
Ninnes lilla oas                 Ninne
Gun-Britts Fotoblogg      Gun-Britt
Tjernhus                       Monica
Mimis trädgårdsglädje   Mimi


Ha en fin fortsättning på Påsken.

Kramen/Gunilla

11 kommentarer :

  1. Nämen! Titta vad jag har fått såhär på söndagsförmiddagen! Underbart! Vad glad jag blev :0).
    Kraaaam/
    Anna

    SvaraRadera
  2. Hej och tusen, åter tusen tack för den fina utmärkelsen. Du ska vet att jag blev glad. Jag är ju ganska ny här i Bloggland och det känns extra bra då! Tusen tack!
    Bamsekram
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla du! Så roligt det är med alla nya bloggvänner! Jag är så glad att mina döttrar övertalade mig att börja blogga!
    Tack än en gång, jag är smickrad!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Fina påskbilder här under.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    Tack så hemskt mycket, skall lägga ut den på min blogg men väljer troligtvis inte 12 stycken utan ger den till alla som vill ha den, så har jag gjort på slutet, ingen nämnd och ingen glömd liksom.
    Jag hoppas du har haft en fin påsk och att du får fortsatt mysigt vi har ju trots allt en hel röd dag till.
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  6. Tusen takk, dette var veldig koselig :) Klem fra Ninni

    SvaraRadera
  7. Tusen tack kära du!
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Tackar för äran! Vad glad man blir, ska vid något skede skicka vidare, men jag har just flyttat hit och har varit lite ute ur leken en tid, så jag har inte riktigt hittat fram till alla ännu tror jag... Hälsn mimi

    SvaraRadera
  9. Hej Gunilla! Grattis till awarden. Hoppas att du har en fin påskhelg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket för fin award! Är inte så duktig på det tekniska men får kanske hjälp under veckan att skicka vidare.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  11. Tusen tack för den fina awarden.Ska lägga upp den på min blogg.Det är
    svårt att välja tolv stycken.Så jag
    ger den till alla.Tusen tack. Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62