8 april 2010

Award




















Denna award fick jag av Gudrun som har bloggen Gudruns Keramik
Hon är en verkligen fin bloggvän, lämnar så snälla kommentarer och är alltid så positiv. Hon gör så fina keramik saker så har du inte varit in hos henne så gör det.

Med awarden följde detta krav.

Att jag skulle skriva ner 7 intressanta saker om mig själv.
Det var ju bara att tänka efter.
Jag är lite höjdrädd.
Skrockfull
Lättberörd.
Soldyrkare
Gillar att resa
Dålig simmare
Tränar Linedance
Trädgårdsnörd.

Ja det blev en förmycket men det bjussar jag på.
Nu skulle denna award skickas vidare. men jag gör det lätt för mig idag.
De som tittar in och lämnar kommentar ta den gärna med dig.

Ha en bra dag
Kramen/Gunilla

8 kommentarer :

  1. Gratulerar till den fina Awarden!
    Kram
    agneta

    SvaraRadera
  2. Linedance? Kul, det gjorde jag ett tag men har inte hunnit på ett år att gå men jag dansar numera hemma i köket när jag blir sugen. Fast det är trångt.
    Grattis förresten. /Knatten

    SvaraRadera
  3. Grattis till Awarden! Om inte annat, är du värd den för din underbara trädgård vid ert sommarställe.
    Höjdrädd är jag också, och inte litet...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden. Du fortjanar den verkligen! Har dom linedance i Sverige, vad roligt!

    SvaraRadera
  5. Congratulations on the award. jim

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Gunilla för julros-länken! Vilket enormt sortiment de har!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till den fina Awarden!
    Kram / Margot

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62