29 april 2010

Ripslöparna klara.

u har jag vävt färdigt ripslöparna. Fållade och klara.
Det blir några över , ifall någon är intresserad så maila mig.

Jag har gjort dessa mönster . Det finns bara en av varje löpare.
Så först till kvarn får ju välja av dessa fyra löpare.
nr  1  86 cm                               nr2 102 cm
nr3 96 cm                                       nr4 105cm
gunillanorrman@hotmail.com så får du veta mera.

Bredden på löparna är 39 cm och längderna är från 86 till 105cm beroende på mönsterval. Helt i bomull. Färgerna är teracotta/grön/gul/1/2 blekt/svart



Ha en fortsatt fin dag
Kramen/Gunilla
profile editor

profile editor

14 kommentarer :

  1. Vad duktig du är, jätte fina!
    :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga löpare, härliga färger.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Så fina de var. Ska tänka efter lite om plånboken tål några utsvävningar nu, vi har precis bestämt oss för att byta bil....

    Hoppas du får dom sålda i alla fall.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  4. Så duktig du är! Vackra löpare i fina färger.
    Det var ett tag sen jag vävde, har inte haft plats för vävstolen, men så är det mycket annat som upptar min tid just nu.
    Trevlig kväll! /Bea

    SvaraRadera
  5. Grattis till en färdig produkt, det är kul med fina resultat. Trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  6. Så snygga, så duktig du är.
    Lite för korta för mig.

    Önskar dig en fin dag.

    SvaraRadera
  7. Otroligt vad snabb du är! Det var ju inte länge sedan du började med dem...
    Färgerna passar tyvärr inte så bra här hemma men om du väver några i blått och grönt någon gång...
    Ha en skön helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  8. Åh, vilka vackra löpare du gjort!
    Tänk om man kunde ...
    Färgerna gillar jag!

    Skön helg!
    Kram Vivan

    SvaraRadera
  9. Vakkert! Så flink du er! Her har sola kommet frem, varmt og godt. Håper det samme hos deg! Fin dag ønskes deg! :)

    SvaraRadera
  10. Vackra löpare med underbara färger. Dom blir nog lättsålda!
    Men så trevligt att du fick så många fina kort från Claus Dalby! Himla gulligt!
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  11. Du är ju jätteduktig och jag bara väntar på lön på riktigt så att jag kan handla lite igen, längesen nu
    kram på dig
    Lena

    SvaraRadera
  12. Vad duktig du ar, de blev mycket fina tycker jag. Och sa roligt att titta pa nagot sa svenskt. -- Inger

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62