6 april 2010

Tur i utlottning.


Jag hade en sådan otrolig tur att vinna i utlottningen hos Gårdsromantik Havsviken..   
Hjortgården i Kyrkbyn.
TUSEN TACK Maud för den fina vinsten.

En jättesöt fågelbur som man kan ha värmeljus i riktigt romantiskt.
Det är så himla roligt att vara med på utlottningar det är så spännande när dagen för dragning närmar sig. Jag håller tummarna allt vad jag orkar. :o)

Här är det grått och trist idag så vinsten värmer verkligen.


Ha en fortsatt bra dag
Kramen/Gunilla

19 kommentarer :

  1. Grattis till den fina vinsten, du är allt en riktig turgumma. Hur är det egentligen med tummarna, har du några kvar? ;)

    Önskar dig en riktigt bra fortsättning på dagen.

    SvaraRadera
  2. Helou helou...Du har minsann tur du :) Stort Grattis till vinsten! Den är jätte fin!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten. Visst är det roligt.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Næ hvor er det fint. Hvor er du heldig.

    SvaraRadera
  5. The bird cage is lovely and neat. With or without bird in it, the cage is always ornamental!

    SvaraRadera
  6. Som sagt: Grattis till vinsten!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till vinsten! Den är riktigt fin!
    Ha det bra / Margot

    SvaraRadera
  8. En liten hilsen fra de dype skoger !!
    Gratulerer med den fine gevinsten;)
    Nettet her er ustabilt så jeg må skynde meg for å få kommenter litt rundt omkring før det faller ut igjen!! Stor klem fra bestemor som nå om dagen også er svensk!!!!!

    SvaraRadera
  9. Gratulerer med gevinsten, så fin den var.
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  10. Grattis till den fina vinsten!
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten Gunilla. Jag tror bestämt att turen varit på din sida flera gånger den senaste tiden, lyckos dig! Att ha ljus i fågelburen har jag ionte nes funderat på, men det får jag ju prova =) Jag har två liknande burar fast utan rosor som jag mestadels pryder med murgröna och hjärtan på tråd. Ha det gott / kram gittan

    SvaraRadera
  12. Ja det är ju kul för den som vinner men jag har inte någon vidare tur med det jag.
    Grattis till dig i alla fall.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Grattis Gunilla till vinsten. Den ar ju jattefin!

    SvaraRadera
  14. Jättestort grattis - vad kul! Är i fjällen just nu och vädret är magiskt (hemma har jag dock förstått att det är 'sådär....)

    Ha' det gott!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  15. Grattis tilll den fina buren...På tal om burar så svarar
    våra små papegojor när jag är inne på din blogg....

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinsten ännu en gång, vilken tur du har!

    SvaraRadera
  17. Så søtt lite fuglebur! Grattis :)

    SvaraRadera
  18. Hej Gunilla! Du verkar vara en riktigt tur-gumma du för nu har du vunnit hos mig också.

    STORT grattis till vinsten!

    Kika in så får du se vad du vunnit och maila mig sen din adress....

    Ha en finfin dag!

    kram
    Måd

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62