4 maj 2010

Award--Este Blog e´um encanto




En blogg med charm betyder det.
Det Tackar jag allra ödmjukast för.
Jag har fått den av Magdalena som har en fotoblogg
Gå in och titta på hennes fina bilder..

Med den följer lite regler
1. Kopiera Awarden och lägg den på din blogg.
2. Skriv vem du fått den av.
3. Länka till den bloggen.
4.Ge den till några som du vill göra glad.
5. Meddela dessa också.

Jag vill ge dem till följande nya bekantskaper
Viola som har bloggen Refleksjoner
Bloggen Bakom Berget
Sandra som har bloggen Planthunter´s Gartenbtagebuch
Mona som har bloggen Mattas Monas Hörna

Ha en riktigt trevlig dag.
Kramen/Gunilla











10 kommentarer :

  1. Grattis ... den är du och "din blogg" värd!
    Ha en fortsatt skön vecka!

    SvaraRadera
  2. Å tusen hjertelig takk Gunilla! :) Det setter jeg pris på. Det kan ta litt tid før jeg får satt den inn, men skal prøve så godt jeg kan. Jeg liker også bloggen din, den er fin! Ha en fortsatt god dag! Klem fra meg! :)- og hvilken fin award!!

    SvaraRadera
  3. Grattis till den utmärkelsen.
    Den är förtjent.

    Hoppas du har en bra dag. Här kom vinter tillbaka...
    40 cm med snö...
    Suck..
    kramen.

    SvaraRadera
  4. Grattis till din fina Award!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till awarden. Den fick jag också för ett tag sedan, kul.
    Men en härlig blogg ska ju också belönas då och då.
    Ha en fin kväll nu
    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Tack snalla du for awarden. Jag vet inte hur man lankar som du har gjort...far komma tillbaka i kvall och tar emot awarde och forsoker lanka. Mycket spannande...den ar min forsta award. Tack igen, Inger

    SvaraRadera
  7. TACK! Åh va du är gullig, som ger mig en fin AWARD! Den tar jag så klart emot med glädje. Så roligt med uppskattning!
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  8. Hej! Äntligen verkar det funka att kommentera. Hoppas allt är bra i norr och att ni får vår nu. Vi har vinter idag.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Grattis till utmärkelsen.
    Lustigt att jag just i går hittade Magdalenas blogg, med fantastiska bilder.
    vi har haft underbart vårväder här vid kusten idag, men jag tror att natten blir kall.
    Lisorna in!
    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  10. Grattis till din award, det är du väl värd!
    Hoppas att solen lyser på dig idag och att du får en bra dag.
    Kram Pella

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62