5 maj 2010

Ett motiv en bild---7:de månaden.

Fotot taget den 3:e Maj.
Det har börjat bli bladknoppar på trädet det lyser lite svagt gulgrönt.



Februari och Mars

Oktober,November,December och Januari.
Jag skrev att jag skulle fortsätta ta bilder på Bollpilen som vi har på vår tomt. Det var ju en fotoutmaning som NuMo´s startade i Oktober 2009 och som slutade i mars månad men det hände ju inte så mycket då med utseendet på trädet så jag tycker det skall vara trevligt att lägga ut bilder tills det börjar grönska på riktigt.
Om ni inte har något emot det så lägger jag ut åtminstone en bild till för då har det nog börjat grönska.

Kramen/Gunilla

13 kommentarer :

  1. Tjusigt! Fint att se de olika förändringar!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Det är väl alltid kul att se skillnaderna och förändringarna i naturen, häftigt egentligen.
    Jag önskar dig en skön dag i morgon
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Trädet är så vackert och det är säkert fler än jag som vill se det ljusgröna.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag gillar såna här längre visningar av en o samma bild, det är så mysigt och tankfullt.

    Så har jag också gjort på mitt favoritträd sedan i december:-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är kul att se årstids-förändingar i naturen. Tjusigt träd!
    /Annika

    SvaraRadera
  6. Stort, vackert träd! Vet du hur gammalt det är? Och vilken sort?
    Jag har ju också lagt ut jämförelsebilder från vecka till vecka, och då kan man ju verkligen se vårens framfart!
    Skönt att se att våren kommit till er också!
    ram, Monica

    SvaraRadera
  7. Det är fint att se årstidsväxlingarna i bilderna!

    Ha' det bra!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  8. Nästa bild bli nog grön ;)

    SvaraRadera
  9. Det är så häftigt att se hur det byter skepnad under året. Och det är ett så vackert träd. Jätteroligt!
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  10. Det där är så kul att följa.
    Jag tänker att jag skall göra det men så blir det några kort och sedan glömmer jag bort det.
    Ha en bra dag
    Annika

    SvaraRadera
  11. Herlig å følge treet 'ditt' fra måned til måned. Nå er det spesielt vakkert med sine pur unge blader :)

    SvaraRadera
  12. Så artig å se treet i de forskjellige månedene! Ser det blir mer og mer vår.. :) Trærne er også slik her, eller har vært, for nå ser jeg at "det lauves i li" :) Trærne begynner å få den lyse grønne fargen, herlig! Jeg takker igjen for awarden! Jeg har satt den inn nå! :) Klem fra meg og ha en super dag! :)

    SvaraRadera
  13. Va häftigt det är att se skillnaden från månad till månad !!
    Jättefina bilder !
    Kram , Helen :0)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62