1 juni 2010

Ett motiv en bild---8:de månaden.

Sista månadsbilden på Bollpilen. Finskpil, Klotpil ett populärt
träd har många namn.
Nu är den i full grönska och den har fått hängen så nu är det ett kärt tillhåll för humlor och bin.
Bilden är tagen den 1 juni.
Maj
Mars och April
Oktober i nedre högra hörnet .2009
November till vänster.
December övre vänstra hörnet.
Januari 2010 övre högra hörnet.

 Ett  stort Tack till Er alla för era fina kommentarer, jag skall försöka titta in hos Er men tiden verkar inte räcka till.
Men kommentarer älskar jag så en liten hälsning gör mig jätteglad.


Kramen/Gunilla



16 kommentarer :

  1. Det blev en härlig kavalkad o nu är ju trädet verkligen "fullskrudat" men visst är det vackert i alla tider. Visst kan man älska träd när de är så fina
    Ja du har ungefär samma Vårbilder som mina. Ingen större skillnad tydligen i vårt avlånga land. Nu väntar vi sol o värme- kommer på torsd.???
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad det varit under månadernas gång - men denna bilden är ju klart bäst =)
    Kram gittan

    SvaraRadera
  3. Ja, nu är det juni och sommar och grönt överallt, nästan (inte i hela Sverige).
    Härligt!
    :)

    SvaraRadera
  4. Vau vilket träd!!
    Ha en skön kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tycker träd är fina alla årstider, på sommaren har de härlig grönska och på vintern är de så skulpturala.
    Härliga bilder.
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Vilket fint träd och skoj att få följa dess utveckling.
    En skön tid vi har nu.
    Jag ligger på alla fyra i landet och rensar o planterar eller så har jag med kameran.
    Snacka om meditativt kvalitetstid!

    SvaraRadera
  7. tack för att vi har fått följa detta vackra träd genom så många månader.
    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin kavalkad av trädet som är väl ansat och har fin form.
    Kram / Bea

    SvaraRadera
  9. Ett mycket vackert träd under alla årstider!!! Och stort! Hur gammalt är det, undrar man?
    Tack för alla fina vårbilder!
    Nu är det sommar!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  10. Hmm, 20 days to summer! Jag har verkligen njutit av att se hur varen kommit till Norrland. Tradet ar sa fint med. -- Kram fran Inger

    SvaraRadera
  11. Ser att grönskan kommit till dej också nu och med långa ljusa dagar och korta nätter.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Vackert träd - under alla årstider.... Men det är klart i grön skrud är den nog vackrast....

    Ha' det bra!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  13. Va härligt att se all grönska nu !!
    Jättefint !
    Ha en fin dag !! Kram , Helen :0)

    SvaraRadera
  14. Nu börjar man verkligen se skillnad, det är som svart mot vitt. Det är så kul att du fortsätter efter 6 månader, vi ska väl ha hela året? Friskt grönt, ett vackert tunträd :)

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vad naturen ändå är snillerik och stark.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  16. Man blir nästan lite avundsjuk. Träd är lika vackra oavsett vad de tar på sig. Tänk om man hade det så enkelt!
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62