29 augusti 2010

Today´s flower

Papaver --Vallmo
More flowers you´ll find here

12 kommentarer :

  1. I'm a big, BIG fan of poppies. :)

    SvaraRadera
  2. Wow, what a beautiful flower. Love the color.

    SvaraRadera
  3. I hope everyone enlarges this - it's gorgeous!

    SvaraRadera
  4. Thanks to Carletta's comment, I remembered to enlarge your photo. I'm glad I did and I agree, it is gorgeous!
    An English Girl Rambles

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin den är,ser nästan ut som kräppapper men naturen slår det förstås. Vet du vad, idag har jag äntligen börjat så smått i vävstolen. Vanlig trasmatta den här gången, ripsen lämnar jag till dig ;)

    SvaraRadera
  6. Blommar den hos dig nu?
    Då blir jag avis....
    Här finns det mest flox för tillfället.
    ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  7. Papaver is one of my favorite flowers. I love the watermelon color of yours.

    SvaraRadera
  8. En så härlig färg, och fylld ser dom pomös ut, den tävlar nog omkapp med dina rosor om uppmärksamhet :)

    SvaraRadera
  9. Very pretty!
    Love the color.
    Happy new week.

    " Regina "

    SvaraRadera
  10. You have a beautiful site. I found you by accident and am so pleased that I did. I live in the US, in New York State. I live in what we call the Finger Lakes area of the state, a beautiful area of many lakes. I admit I don't know a lot about your country, but I love to travel and to learn about our world and it's different culturals. I am looking forwad to following you blog. I am trying to figure out how to sign up. In case I can't please add me. My email address is: grammymjg@aol.com. Thank you, Marcia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62