9 september 2010

Klättrare---Award

En liten sommarhälsning från trädgården.
Caprifolen "Mandarin" blommade otroligt rikligt i sommar men synd att den inte vara så länge. Ibland blir det några blommor på hösten ochså.
Clematisen "mrs. N. Thompson blommar tillsammans med en ljus- rosa pion.
Jag har fått en award av Maria som har bloggen
Tack snälla Maria det är så roligt att få en uppskattning av sina bloggvänner.
Men nu är det så att jag skall berätta 7 saker om mig själv.
Som jag tidigare inte berättat.

1 För mycket ideer enligt min man.
2.1967 förlovde vi oss
3. Gifte oss 1976
4. 2 vuxna barn. 4 barnbarn.
5. Jobbat i 34 år inom Barnomsorgen.
6. 174 lång i strumplästen.
7. Min färg är vår, med lite dragning till höst. (Färganalys)

Nu skulle jag ge den vidare till 7 stycken.
Men jag förenklar det och alla som vill ta den . Var så god.

Jag blir så glad för minsta kommentar.
Så lämna gärna ett tecken på att du tittat in och ta med dig awarden.
Det är så många av er som jag vill ge den till men det är lite svårt att välja.



Trevlig Helg


Njut av de fina höstdagarna

                         Ha det gott
                 Höstkramar till dig från mig.
                         Gunilla






11 kommentarer :

  1. Grattis till den fina Awarden. Så kul att få veta de 7 sakerna om dig. Ha en fin höstdag.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  2. Grattis till Awarden!
    Såå snyggt det var med clematisen och pionen tillsammans! Du är så duktig på färger!
    Ha en skön höstdag, här blåser det jättemycket idag!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Congratulations Gunilla on your award! You have a great blog! I love the pictures from your garden. It is interesting to know what grows in your land.
    Hugs,
    Tatyana

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden! Vad roligt! Kunde inte se bilden på kaprifolen.....

    kram Charlotte

    SvaraRadera
  5. Läcker färg på kaprifolen...ocg grattis till awarden ;)

    SvaraRadera
  6. Grattis både till utmärkelse och härlig trädgård.

    SvaraRadera
  7. Jag tror att vårblommor och höstblommor är de mest uppskattade. Nu är man glad för varje liten blomma man hittar och likadant är det på våren. Grattis till Award och trevlig helg!
    Kerstin

    SvaraRadera
  8. Mandarin var väl ett bra namn på den!
    Känner doften ända hit.
    Grattis till Awarden
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  9. Gratulerar till awarden!
    Och vilken fin clematis du har, väldigt läcker.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Hyggelig å lese dette. Alltid spennende å få vite mer om bloggerne! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62