5 november 2010

Blooming Friday--Blommig Fredag



Mitt bidrag till Blommig Fredag hos Katarina.
Temat för denna vecka är "Besökare" "A visitor"

                                                                       ********

                                     Trevlig Allhelgona Helg.
                                      önskar
                                      jag alla som besöker min blogg
                                      Jag blir jätteglad om du lämnar en
                                      kommentar så att jag kan hitta till
                                      dig.
                                     
                                       
                                                *****
                                     KRAMEN
                                    
                                     Gunilla

18 kommentarer :

  1. Men...så bedårande rävunge, som kom på besök! Tänk att du kunde fånga den på bild!

    SvaraRadera
  2. Och tänka på alla besökare sim vi missar.

    SvaraRadera
  3. Oh, vilken liten söt besökare, inte varje dag man ser en sådan :)
    Jättefint!
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rävungar är man ju inte bortskämd med att få se ... jättegullig :)
    Tjingeling

    SvaraRadera
  5. I really liked those pictures - and such contrasting visitors too!

    SvaraRadera
  6. Så kul att se rävungen på besök i din trädgård! Fast alla är kanske inte så glada att ha räven strykandes runt hus knuten. Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Det var en gullig besökare! Sån tur, att du hann fånga den på bild!
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  8. Hej Gunilla.
    Sikke fin lille ræve-unge. Gode billeder.
    Rigtig god weekend.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  9. Vilken liten söt besökare, och att lyckas få fram kameran. Bra gjort.
    Ha en skön helg
    Kram Birgit

    SvaraRadera
  10. Oj, vilken bedårande besökare! Någon sådan har vi aldrig haft här hos oss!

    SvaraRadera
  11. Så söt, ser riktigt kramgod ut. Rävungar i trädgården, tänk så ovanligt. Ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  12. Rävar besöker oss ibland, men inte har jag kameran framme då!
    Fin bild!
    Ska kolla runt i dina tidigare inlägg...
    Hälsar lena

    SvaraRadera
  13. Gullig räv:)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  14. Så söt, vi hade en på tomten i veckan. Den var frisk o fin, ingen rävskabb.

    Trevlig helg!

    Calamondin and Cerula vinula in Tyra’s Garden

    SvaraRadera
  15. Vilka mysiga bilder på besök du haft!! Ha en fin söndag/Gela

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62