23 november 2010

Trädgårdspynt


 Jag brukar göra besök ibland på "Myrorna" när vi far in till stan.
Trädgården står ju i fokus för det mesta och jag kollar om jag hittar något användbart. Nu hittade jag denna ljusstake som är lite rostig (det gillar jag) och fick en tanke om att vända den upp och ner och sätta den på något som dekoration i  rabatten. Jag tror att det kan bli dekorativt. Priset ja 25 kr är ju en spottstyver.
Gubben min tycker att jag drar hem en massa skrot men det gillar jag och får en ide som jag kan förverkliga.

Så här ser det ut hos mig idag. Minus 10 grader och lite isande vindar så det känns kallt.

Ha det gott.
Vi hörs.

Kramen/Gunilla

11 kommentarer :

  1. Mmmmm den ljusstaken kan man göra mycket av till trädgården!
    En fin stor glaskula på när den är upponer för solen att lysa på!
    Fint!
    Upp med det hela på en stolpe... mmmmmumms...

    SvaraRadera
  2. Bra tänkt! Tror den platsar var som helst
    /i

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vackert fynd och bra tänkt av dig att svänga på "steken" och du kommer säkert att finna användning av fyndet.
    Fniss...ja, dessa män förstår sig inte på skrotsamlar-tanken ;)

    Ha en trevlig kväll!
    Kram/Bea

    SvaraRadera
  4. Den kommer säkert att bli jättebra i trädgården. Visst är det roligt med second-handförsäljning. Jag brukar också "fynda" ;)
    Samma väder här hos mig, fruktansvärt kallt tycker jag.
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Visst är den fin, nästan för fin att sätta i trädgården.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Den ljusstaken kommer att bli finfin i trädgården.
    Här har snöat mer eller mindre hela dagen men vi har ännu inte så kallt som du.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  7. Kul grej, kommer säkert att passa fint hos dig:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Oj, ja! Den kommer att bli jättefin i din rabatt:)

    SvaraRadera
  9. Den kommer bli jättefin ute i trädgården! Visst är det kul när man hittar saker som man kan ha till helt andra saker än det var tänkt från början!
    Ha en fin kväll! / Ireneunshanc

    SvaraRadera
  10. Fint fynd du gjort! Jag söker alltid sån´t "skrot" till trädgården (...;-)....) när jag är på loppisar- men hittar sällan något så där fint!

    SvaraRadera
  11. Den blir sikkert kjempefin i hagen. Jeg drar også hjem en masse smijerns"skrot":)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62