19 december 2010

Paket.



Jag fick ett paket ifrån Bestemor Drillo i veckan hon bor i Norge.
Det var i hennes utlottning som jag vann denna jättefina löpare som hon gjort.
Tänk vilket arbete hon lagt ner på denna och så får jag den,
Jag blir otroligt glad när jag har en sådan makalös tur.
Om du inte har varit och hälsat på henne så gör det.
Hon har bloggen Bestemor Drillo.

Här har det snöat i flera dagar nu och vad jag förstår så är hela Sverige vitt.
Lite ovanligt.
Men en riktigt vit Jul får vi glädjas åt.

Hoppas att ni tar det försiktigt med snöskottningen, tänk på ryggen.:o)

Ha en fin dag

Kramen/Gunilla

14 kommentarer :

  1. Grattis till vinsten. Du verkar vara en riktigt turgumma =) En vit jul lär vi nog få men jag är väl inte särskilt glad över det. Jag gillar ju grönskan! Snöskottningen överlåter jag åt maken, det var ju han som slängde snöslungan eftersom vi sällan får någon snö "skrattar" Ha det gott och en god jul önskar jag dig och de dina / kram gittan

    SvaraRadera
  2. Så flott løper du har vunnet. Gratulerer:)

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Och vilket fint kakfat du har!!!
    Linda

    SvaraRadera
  4. Grattis!

    Så trevligt solen skiner på ditt växthus lite längre ner i inläggen. Ja, det är skönt med vintersolstånd, även om snön inte stör mig det minsta så vill man ändå ha ljuset och värmen.

    Ha det gott! KRam Hillevi

    SvaraRadera
  5. Grattis igen, du ska nog satsa på Triss och kanske komma i TV, vem vet med en sådan tur. Trevlig helg inför den riktigt stora!

    SvaraRadera
  6. Det var en vacker vinst du fått grattis.
    Jadu, snö har vi gott om även här och tyvärr måste man ju flytta på en hel del av den.
    Önskar dej en bra julvecka
    Kram Birgit

    SvaraRadera
  7. Vilken tur du har :) det var en jätte fin löpare :) /Suss

    SvaraRadera
  8. Ja, det var verkligen en fin vinst! Grattis till den!
    Jodå, vi har också snö! I massor! Så i år lär det bli en vit jul i hela Sverige! Men efter jul avstår jag gärna från snö...
    Ha en fin kväll, kram, Monica

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten ,här behöver ingen skotta snö för det kommer ingen ,men kallt är det -15-16 grader ,kram Nette

    SvaraRadera
  10. Ahh... grattis - vilken julklapp!!!! Vilken fin duk.... och vilket arbete som ligger bakom....

    Här snöar det så jag tror vi snart svämmar över.... Kom precis hem från middag hos mina föräldrar och hela familjen ställer sig och skrattar.... Allt ser bara för tokigt ut med snön....... Tror maken har skottat tre gånger i dag... och måste ut nu igen.... Själv ska jag nu slå in fler julklappar :-)

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  11. Här har det snöat hela dagen så nog finns i mängder det så det känns i ryggen. Fin duk och grattis till vinsten.

    SvaraRadera
  12. Gratulerer, så fin løper du har vunnet og så flott den var pakket inn!
    Ser ut til at vi får hvit jul her og.

    SvaraRadera
  13. Jeg er glad du likte løperen !
    Her snør det også hele tiden og jeg synes det er så vakkert!
    Haen fin uke fram mot jul!
    Klem fra meg!!

    SvaraRadera
  14. Grattis...vilken vacker löpare.
    Vi här längst nere i Sverige kan inte klaga på snömängden. Att det skulle bli nånting annat än en vit jul är inte troligt.
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62