17 mars 2011

VINST


Ibland så har jag tur i utlottningar och det gör mig så himla glad.
Av Margot som har bloggen Mammas blommor  fick jag denna användbara termometer, som kommer till stor användning.
Tusen Tack Margot för den. Har du inte varit och hälsat på hos henne så gör det. Hon har även bloggen Mammas delikata mat där
finns så många fina recept som hon delar med sig av.
                                    
                                         ******

Jag tror att jag drabbats av vårtröttheten för jag känner ingen inspiration för bloggandet, jag vet inte vad jag skall blogga om för tillfället så det blir nog lite glest med inlägg framöver.
Men jag kommer ändå att besöka er alla och se vad ni gör och skriver om.

                                          ******

Våren dröjer ännu men värmen har utlovats i nästa vecka så då kanske den får fäste här och sätter fart på snösmältningen.

                                          ******

                                    Vi hörs snart
                                
                                      Ha det gott

                                  Kramen/Gunilla

17 kommentarer :

  1. maila mig om fröna!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Visst kan man drabbas av bloggtrötthet ibland och känna, att man inte har något att blogga om, men då är det så bra med "Vårteckensutmaningen", för då "måste" man ut och leta vårtecken och då blir det litet roligare!
    Hoppas att du snart får energin tillbaka!
    Ha det så bra, kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten....
    Du kommer säkert igång med bloggandet till våren igen.....när det börjar hända lite mer.
    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  4. Ja det är så olika med inspirationen och så...Snart blir det vår hos dig också och allt blir så mycket roligare med en gång.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  5. Grattis med gevinsten:)
    Er bloggetrøtt jeg også, men håper den kommer i takt med våren:)
    Klem Hanne

    SvaraRadera
  6. Kul att du fått paketet:) Bloggtrötthet kan man nog drabbas av lite nu och då! Det blir säkert bättre så fort snön är borta och vårblommorna börjar titta fram:) För mig är det jobbigast just nu med allt datakrångel. Vi har bytt bredbandsleverantör och nu är vi inne på andra veckan utan att de får ordning på något! Så nu är vi fyra i familjen som ska dela på en fungerande "pinne", jag blir så trött på allt krångel med det tekniska som inte fungerar!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten!Hoppas du piggar på dig snart:-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten!!! Nu är det lätt att bli trött...... på ALLT :-) Bort med snön bara så ska du se att det känns bättre! Jag försöker att peppa mig varje dag.... ibland går det, ibland inte.....

    Hoppas du får en fin helg!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  9. Gratulerer med fin gevinst:)

    SvaraRadera
  10. Grattis till den fina vinsten.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Gratulerer med gevinster! :)

    Av og til skjer nettopp det- man mister inspirasjonen til å blogge innimellom, og da er det riktig å ta en pause.. Og det er jo så deilig at Våren er på vei! :)

    Ha det så bra!
    Klem fra meg! :)

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten.
    Här kom vintern tillbaka i natt. Visserligen bara med ca 1 cm snö men men jag förstår din längtan efter 'snösmältning' och vår.
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  13. Jag vet att Jonas Bengtsson, Djupedals plantskola, har en del men han är grossist. Kanske kan du maila honom och fråga vem som säljer hans svalörter.
    tror du kan hotta honom på nätet.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  14. Vinst igen du har då en himla tur.
    Ibland så drabbas man men inspirationen kommer tillbaka när våren kommer.

    En stor kram till dig <3

    SvaraRadera
  15. Javisst drabbas man då och då av bloggtrötthet så ta den tid du behöver för att vila upp dig.
    Kramar:O)

    SvaraRadera
  16. Grattis till den fina vinsten!
    Visst kan man få lite vårtrötthet och sakna idéer till blogginlägg när inte trädgården bjuder på särskilt många uppslag just nu.

    Men snart är ljuva våren här och intresset och lusten, vänder säkert med vårvindarna.

    Kram /Bea

    SvaraRadera
  17. Det är när man tar en liten paus som inspirationen dyker upp! Och grattis till den fina vinsten!
    Ha en skön söndag!
    Kerstin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62