18 april 2011

Lite mer om mig själv.

Denna härliga pokal har jag fått av Anne-Lie med bloggen Skaparglädje.
Men med den följer det en uppgift.
Jag skall berätta 8 saker om mig själv.
Och det var lite knepigt jag har ju berättat det mesta. Men lite repetition gör väl ingenting:o)))Och jag har ju inte förändrats så mycket sen sist. Hi hi.

1. TRÄDGÅRDSNÖRD

2. Älskar uppskattningar och överraskningar.

3.Läser böcker i perioder. Just nu Johan Theorin , Nattfåk.

4. Missar inte ett trädgårdsprogram.

5. Morden i Midsommer ser jag gärna.

6. Bakar gärna och ofta. Helst matbröd och fyllda mjukkakor.

7.Höjdrädd. Jag får pirr i magen när jag ser höjder på tv.

8.Född i Lejonets tecken.

Nu skall jag skicka denna uppmaning vidare till 8 st.


Bea
Ingela
Mia

Berit
Stina
Helen

Annika
Magdalena

Om du vill så häng gärna på.

Ha det gott
Kramen/Gunilla

10 kommentarer :

  1. alltid intressant att få veta mera om sina bloggvänner,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Fin pokal du fått och lite personligt är alltid kul att få veta.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  3. Kul att titta in hos dig! Jag har själv tänkt skriva 8 saker efter att jag såg det temat hos en blogare, men har inte kommit mig för ännu. Kul idé är det iaf.
    Roligt också med en norrlänning! Jag är utvandrad sådan.
    Ha en fin vecka hälsar
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Alltid ngt nytt..... fick vi veta??
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  5. Hmm, jag har ju också fått den awarden och mycket av det du skrev, stämmer in på mig också!
    Jag är också väldigt intresserad av trädgård, men skulle inte kalla mig nörd!
    Ska försöka skriva 8 saker om mig själv endera dan...
    Ha det bra vännen, kram, Monica

    SvaraRadera
  6. Trädgårdsnörd, ja, vad skulle man annars vara, filanterist kanske? Trädgård är hälsa tycker jag, god hälsa och tv program om trädgård gillar jag också. men jag hinner aldrig se dom annat än efteråt på PC,n. Kommer gärna på kaffe, fyllda mjuka kakor är helsmaskigt.
    Tack för utfordringen, vi får väl se om det blir något av den. Jag stog förresten på stege och målade idag, gillar nog inte helt höjder jag heller..
    Ha en fin vecka, hoppas snart all din snö är borta :)

    SvaraRadera
  7. Tack för den avarden, känner mig jättehedrad. Men jag har bestämmt mig för att inte ta emot någon advard ,så jag kommer inte att anta utmaningen. Tack ändå att du ville ge mig en:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  8. Grattis till pokalen! Hoppas att snön har smält undan nu, när det väl börjar går det fort och vips har krokusarna kroknat!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  9. GRATTIS till vinsten :) :) Kramar från Marias Hörna

    SvaraRadera
  10. Gokväll Gunilla,

    Tusen tack för awarden!!! Jag har önskat ta hand om den hela dagen... men jag har städat hela dagen och är faktiskt inte klar ännu. Lite mer på djupet blir det den här gången om inte annat (dvs pynt) ska det bli rent till påsk.
    Har velat ta tag i det här hela dagen men kom på nu att jag ju faktiskt kunde skriva så här till dig så länge! Någonting kommer det ;-) Kram Ingela

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62