20 april 2011

Sniff Sniff ....luktar underbart.

Jag har visst turen med mig .:o))))
Denna diffuser med en fantastisk doft vann jag hos Rose de Chine.
Och en riktigt fin choklad ochså.
Tusen Tack Bitte den kommer jag att ha glädje av länge och doften kommer att sprida sig i hela huset. Underbart.

                                             *******


Idag får vi en gråmulen dag med lite regn, men det hjälper ju till att få marken att tina upp.

                                               *******


                       Ha en riktigt fin fortsättning på veckan

                                   Kramen/Gunilla

14 kommentarer :

  1. Grattis till den vinsten!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Grattis Gunnilla till
    vinsten.
    hoppas du får en toppen dag.
    kram Catthie

    SvaraRadera
  3. Grattis, du är en riktig turgumma.
    Passar på att önska dig en GLAD PÅSK ifall vi inte "hörs" mer innan påsk.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Du verkar vara en baddare när det gäller att vinna...

    Ha en trevlig dag trots regnet!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. Hejsan

    Grattis till Vinsten.
    Önskar dig en riktig härlig Påsk
    Krammizar
    Sussi

    SvaraRadera
  6. Instämmer i gratulationerna till vinsten!
    Må så gott!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Det var ju hemskt rent vilken tur du har!

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinster.....
    vilken turgumma du är ;))
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  9. Grattis igen Gunilla - du har ju bara en sån makalös tur ! Härligt med väldoft :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Gratulerar till vinsten, det är så kul att vinna fina saker!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Så flott gave du har fått! Jeg har maken duftflaske, den ser ihvertfall lik ut, med slike duftpinner.. Godt med aromatiske dufter i rommet!

    Her er det sol i dag.. tror det kommer til å bli sommertemperatur før dagen gir seg.. =)

    Klem! :)

    SvaraRadera
  12. Grattis till den fina vinsten!
    Önskar dig en fin påskhelg med mycket sol och värme.

    SvaraRadera
  13. Ja du verkar vara född med tur du!
    Hoppas nu att du får en fin påsk.
    jag skall njuta och gräva så mycke jag bara kan.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  14. Stoooort grattis! Vilken påskpresent......

    Nu ska det bli skönt med påsk - hoppas vi alla får det varmt och skönt, man vill ju passa på att vara ute i trädgården. Det är ju lite att göra nu :-)))

    Hoppas att allt är bra med dig!
    Kram och Glad Påsk!
    /Charlotte

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62