4 april 2011

Trädgårdspynt

Lite fint pynt på armeringsmattan som vi satt upp som rumsdelare i trädgården.
Det kommer att bli riktigt fint tror jag med dessa spindelnät som jag har köpt av Ann-Charlotte som har bloggen Växthusmadam, hon har gjort dessa nät i luffarslöjd. De tre mindre näten är ca 15 cm och det större är ca 30 cm.

                                          ***
Nu hoppas jag att snön smälter bort snabbt så att jag får sätta upp mitt inköp.
                                         ***

Idag har vi plus 4 grader och grådisigt , det töar som bara den.
Men än så dröjer det ett tag innan rabatterna kikar fram.

                                        ***

                           Ha nu en riktigt fin fortsättning på veckan

                           Kramen/Gunilla

21 kommentarer :

  1. Vad söta! Som små spindelnät... Vilken rolig idé att ha dem i armeringsnätet som lätt kan se lite tråkigt ut.

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. jättefina spindelnät!!jag måste gå in till henne och kolla.
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli jättefint, vilken roligt idé.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så bra att de kom fram till slut och att du är nöjd! Hoppas de kommer att pryda din trädgård fint till sommaren!
    Kram från Växthusmadam
    (som druckit te i växthuset idag!)

    SvaraRadera
  5. Det kommer säkert att bli jättefint! Ska bli roligt att se när dom kommer upp!
    Vårkram, Monica

    SvaraRadera
  6. Mycket fint man kan göra om man har talang för pyssel. Idag har vi haft en riktig vårdag och jag har såklart jobbat.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Har du sett mitt spindelnät med spindeln i längst ner på min blogg!
    Kanske kan vara nått för dig:-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  8. himmel va fina dom va dom där spindelnätena! det kommer att bli fint på din rumsdelare!!
    ha de bra
    susanne

    SvaraRadera
  9. Det kommer bli superfint med dom små spindelnäten i armeringsnätet, kul detalj som mjukar upp.
    Ha det gott/Stina

    SvaraRadera
  10. Jag gillar inte spindlar men de här näten är ju ofarliga.....
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  11. Suverän idé, blir säkert jättesnyggt !
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan

    Snyggt

    Ha en fin tisdag

    kram
    Sussi
    (utan blogg)

    SvaraRadera
  13. Så flotte pynt til hagen:) Nå har jeg også laget en side på bloggen min som er forbeholdt hagebildene mine. Snøen tiner for hver dag som går, og jeg gleder meg til å begynne ryddingen i bedene.

    SvaraRadera
  14. Söta spindelnät. de blir nog jättefina i armeringsmattan.
    Roligt att läsa att våren kommer närmare och närmare dig också.
    Tack för din kommentar om artikeln.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  15. så fina! det blir nog jättesnyggt!
    ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  16. Härligt när våren är på gång!! Vilka söta spindelnät, kommer att bli jättefint!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Söta!! kommer att bli jättefint i armeringsnätet!!! Hos mig har snön verkligen börjat smälta bort på riktigt nu.. gräsmattan är framme på flera ställen och lite av rabatterna tittar fram. Nu känns våren inom räckhåll. I dag har jag t o m kunnat äta lunch på kanten av verandan.

    Hoppas snön får smälta på lite snabbt hos dig också!!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  18. En liten hälsning från ett snörikt Värmland. Än så dröjer det tills det blir vår.
    Ha det så gott
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  19. Dette blir stilig!
    Gleder meg til å se siden!

    Klem fra meg!

    SvaraRadera
  20. hej
    super fina spindelnät, kommer att bli jätte fint i trädgården.
    önskar dig en toppen onsdag, här snöar det :O(
    kram Catthie

    SvaraRadera
  21. Jag skickade genast iväg en beställning. Tack för det tipset.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62